ODPOWIEDZI Z KATEGORII: PRAWO KONSUMENCKIE [ pokaż wszystkie ]
Pytanie zadane: 2016-07-21 10:32 przez rekruter
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA AGATA MIKUCKA:
art. 32 ustawy o prawach konsumenta. Proszę jednak podpisać korektę i ją odesłać [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Prawo konsumenckie
Pytanie zadane: 2016-07-21 10:32 przez rekruter
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA AGATA MIKUCKA:
Nie powinna Pani odsyłać faktury. Powinna Pani poprosić o koretkę. Korektę powinna Pani podpisać i odesłać. Pieniądze powinny być natomiast zwrócone bez uzależniania tego od podpisania korekty. [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Prawo konsumenckie
Pytanie zadane: 2016-05-13 11:36 przez k.kochanska
Pytanie zadane: 2016-04-18 17:58 przez madzix18
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA AGATA MIKUCKA:
Powinna była Pani złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy i odesłać towar z żądaniem zwrotu pieniedzy, a nie go reklamować. Oświadczenie o odstąpieniu składa się w terminie 14 dni od dnia otrzymania towaru, bez podania przyczyny, ewentualnie gdy przedsiębiorca nie poinformował konsumenta o przysł... [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Prawo konsumenckie
Pytanie zadane: 2015-12-08 13:40 przez bibolok
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA AGATA MIKUCKA:
Zwrot powinna Pani otrzymać niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Prawo konsumenckie
Pytanie zadane: 2015-11-17 19:17 przez szarotka
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA AGATA MIKUCKA:
Do Sądu Rejonowego - Wydział Gospodarczy ds Upadłościowych i Naprawczych. Na stronie www Sądu powinna być informacja. W razie problemów z ustaleniem właściwego Sądu (nie w każdym SR jest taki wydział), proszę zadzwonić do biura obsługi interesenta. Powinni Panią pokierować [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Prawo konsumenckie