Pytanie zadane: 2015-12-29 22:58 przez www
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA JEREMIASZ_KAWA:
Sprzedawca musi przyjąć reklamację, nie może odmówić jej przyjęcia. Ewentualnie, może rozpatrzyć ją negatywnie (tzn. najprawdopodobniej na niekorzyść konsumenta), jednak nie może jej wcale nie przyjąć. Konsument ma prawo złożyć reklamację i już, tak mówi ustawa. Na tym blogu jedna osoba w komentarzu... [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: Prawo konsumenckie
Pytanie zadane: 2015-03-22 14:00 przez kirk714
ODPOWIEDŹ UŻYTKOWNIKA JEREMIASZ_KAWA:
Generalnie, jeżeli ma Pan (lub ktoś inny) jakiekolwiek wątpliwości co do zapisów w swoim regulaminie, polecam zrobić audyt regulaminu lub skorzystać z porady prawników lub ekspertów (w google pełno ofert). Dlaczego? UOKiK nakłada czasem bardzo wysokie kary za klauzule niedozwolone, dlatego lepiej uw... [ pokaż całą odpowiedź ]kategoria: e-Biznes