PYTANIA Z KATEGORII: KSIĘGOWOŚĆ / FINANSE [ pokaż wszystkie ]
2013-06-27 19:13 kategoria: Księgowość / Finanse
Mam świadczyć usługi na rzecz innych podmiatów zgodnie z PKD 82.11.z , jaki to zakres i jaki dokument wystawiam, jeżeli nie jestem VAT-owcem?
0 odpowiedzi
2013-06-03 19:25 kategoria: Księgowość / Finanse
Witam,
Koleżanka założyła firmę miesiąc przed porodem. Czy to możliwe, że po opłaceniu maksymalnej składki chorobowej otrzyma ponad 6 tysięcy zł zasiłku?
6 odpowiedzi
2013-06-27 16:13 kategoria: Księgowość / Finanse
Co jest lepszym rozwiązaniem dla firmy jednoosobowej: PKPiR w formie papierowej czy jako program komputerowy?
3 odpowiedzi
2013-06-12 10:13 kategoria: Księgowość / Finanse
Witam,
Posiadam firmę, gdzie jeżdzę do klientów autem. W jaki sposób odliczać koszty za paliwo?
9 odpowiedzi
2013-05-28 08:29 kategoria: Księgowość / Finanse
Rozpoczęłam działalność gospodarczą jednoosobową: sprzedaż przez domy aukcyjne. Co i w jaki sposób mam wpisać w spisie do kpir? Towary nabyłam już w czasie działalności gospodarczej na fakturę VAT.
6 odpowiedzi
2013-05-29 12:12 kategoria: Księgowość / Finanse
Czy jak posiadam działalność gospodarczą, a sprzedaję poza domem aukcyjnym, to czy mogę wydać dowód sprzedaży w formie KP? Czy inny dokument, czy może być rachunek uproszczony? W jaki sposób można udokumentować zapłatę: przelew, poczta czy wystrczy tylko te KP?
6 odpowiedzi
2013-05-26 22:35 kategoria: Księgowość / Finanse
Witam,
Jak w tytule: posiadam działalność gospodarczą, gdzie jest sprzedaż za pomocą allegro itp.
1. W jaki sposób mam wydać klientowi dowód sprzedaży?2. Czy książka KPiR jest wystarczajaca do takiej działalności gospodarczej?3. Czy jak zakupię towar, który będę chciała sprzedać, to wystarczy ze spr...
5 odpowiedzi
2013-06-03 19:27 kategoria: Księgowość / Finanse
Witam,
Posiadam firmę zalożoną od połowy miesiąca. Do kiedy jest miesiąc z rozliczenia się z KPiR? Do końca miesiąca, w którym została założona działalność gospodarcza czy musi być pełen miesiąc?
3 odpowiedzi
2013-05-27 21:25 kategoria: Księgowość / Finanse
1) Posiadam firmę bez VAT i bez kasy fiskalnej, sprzedaż produktów na allegro. Czy jedynie wystawiam rachunek uproszczony czy też inny dokument sprzedaży?
2) Jeśli firma, która zakupi ode mnie towar, a ja wystawię jej rachunek uproszczony, to czy mogę wstawić sobie zakup w koszty?
2 odpowiedzi
2013-06-28 11:32 kategoria: Księgowość / Finanse
Mam pytanie: wystawiam rachunek uproszczony - nie jestem VAT-owcem - za wykonaną usługę. Druga firma w jaki sposób może mi zapłacić gotówką - do reki czy jak?
1 odpowiedź