2018-01-18 13:07 autor: adrain87
3 533 odsłon
Witam,
oferuję odzież w swoim sklepie internetowym. Niestety producent nie oferuje swojej gwarancji na towar. Ja jako sprzedawca odpowiadam z tytułu rękojmi, czy muszę informować w regulaminie sklepu o braku gwarancji na towar?
2018-01-18 13:16 autor odpowiedzi: Adam Sroga - Radca prawny
Dodano 2013-04-28 19:37 przez konto usunięte
Witam,
Zakładam właśnie sklep internetowy i mam pewne pytanie dotyczące regulaminu. Chodzi mi o to, czego unikać i na czym się opierać, tworząc regulamin sklepu internetowego?
Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam
Dodano 2013-10-02 14:17 przez konto usunięte
Chcę założyć sklep internetowy. Do czego musi być stworzony regulamin sklepu? Jakie przepisy to regulują?
Dodano 2014-02-22 02:36 przez konto usunięte
Witam,
dokonałem zakupu 200 sztuk alkomatów w sklepie internetowym w cenie 1,40 zł za sztukę. Dostałem potwierdzenie zakupu, pieniądze przelałem na konto firmy, po kilku godzinach sprzedający odstąpił od umowy sprzedaży informując mnie, że pomyłkowo została wprowadzona błędna cena towaru i towar nie...
Dodano 2013-10-08 10:20 przez asts1
Witam,
kupiłem używane urządzenie kosmetyczne od firmy z fakturą VAT. Już podczas montażu urządzenia w gabinecie okazało się, że obudowa jest w kolorze innym niż uzgodniony, a do tego kilka elementów jest uszkodzonych. W związku z tym umowiliśmy się że te elementy niezgodne z umową i uszkodone zosta...
Dodano 2022-01-31 10:36 przez Krzysiek_94
Witam Nigdzie nie mogę znaleźć informacji o tym, czy mając system fakturowania online, również z możliwością generowania paragonów fiskalnych, nadal potrzebuję jeszcze fizycznie drukarki fiskalnej.
Jak to wygląda, przy sprzedaży w 100 procentach przez internet? Mogę na przykład generować paragony w ...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Dropshipping jest modelem logistycznym stosowanym głównie w branży e-commerce. Obejmuje trzy podmioty, czyli sprzedawcę, klienta oraz dostawcę. W odróżnieniu od tradycyjnego modelu sprzedaży wysyłkowej, dropshipping przenosi procesy ...
Pierwszy w Polsce poradnik traktujący o najważniejszych filarach każdego e-biznesu. Dzięki niemu dowiesz się, dlaczego tak wiele e-biznesów upada, zanim zdołają rozkręcić się. Dwieście kilkadziesiąt stron, które pomogą ogarnąć ...
Od wejścia w życie ustawy o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) minęło już prawie dziesięć miesięcy. I choć większość e-sklepów dostosowała się do nowego porządku prawnego, nadal nie wszyscy go przestrzegają. Warto przy tej ...
Prawo do złożenia reklamacji w związku z wystąpieniem w towarze wady jest jednym z fundamentalnych praw każdego konsumenta. W stosunku do umów sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 r. wszystkim konsumentom przysługują cztery niezależne ...
2014-09-23 13:02
2013-11-14 20:51