Witam!
Zastanawia mnie jedna rzecz a mianowicie pracuję w sklepie elektrycznym, który otwarty jest od pn-pt od 9-17 i w soboty od 9-14. Niestety puki co jestem jedynym pracownikiem który w pełni potrafi obsługiwać system komputerowy i zna się na asortymencie druga osoba to stażystka która dopiero się uczy w tej sytuacji muszę pracować 6 dni w tygodniu. Tu jest teraz moje pytanie czy i w jaki sposób pracodawca powinien się ze mną rozliczyć za wszystkie przepracowane soboty. Jeśli soboty są liczone jago godziny nadliczbowe to jak obliczyć wysokość wynagrodzenia za te godziny.2011-06-21 02:25 autor odpowiedzi: konto usunięte
2011-06-24 13:19 autor odpowiedzi: Krzys_St
2011-06-25 01:08 autor odpowiedzi: konto usunięte
2011-06-29 09:18 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
2011-07-04 19:22 autor odpowiedzi: salimk
2011-11-03 15:51 autor odpowiedzi: konto usunięte
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-01-03 15:53
2023-11-25 10:49