witam,
mam dosc nietypowe pytanie i kazedmu wyda sie jasne jaka jest odpowiedz ale jednak nie dokonca. pracuje w firmie ktora ma swoje stoisko na terenie marketu. przez 3 lata szefowa liczyla mi i koledze soboty i niedziele do urlopu. pracujemy po 6 godzin dziennie i co druga niedziele po 10 h. jest to umowa o prace na pelen etat. wczesniej mnie to nie interesowalo ale teraz zwalniam sie i mam zalegle 15 dni urlopu. jak to rozwiazac zeby nie liczyla sobot i niedziel bo jak sie dowiadywalam jest to nie prawne? nie mowiac juz o tym ze nie placi za nadgodziny. prosze pomozcie. gdzie ewentualnie udac sie i sprawdzic dokladnie? z gory dziekuje2011-03-27 20:03 autor odpowiedzi: mia70
2011-03-28 11:16 autor odpowiedzi: konto usunięte
2011-03-28 11:56 autor odpowiedzi: mia70
2011-03-29 15:12 autor odpowiedzi: konto usunięte
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-10-01 19:10
2023-10-30 11:16