2013-06-10 09:18 autor: konto usunięte
4 118 odsłon
Byłam zatrudniona w swoim zakładzie pracy na cały etat. Teraz pracodawca zmienił mi na dwa etaty po 1/2. Obowiązki bez zmian. Co na to prawo?
2013-06-16 07:47 autor odpowiedzi: Jowita
W jednej firmie można wykonywać dwie różne prace na podstawie jednej umowy lub dwóch odrębnych.
Przy zatrudnieniu na dwie umowy o pracę w jednym zakładzie musi być inny zakres wykonywanych obowiązków.
www.e-prawapracownika.pl
Dodano 2013-06-17 14:31 przez gaga30
Czy będąc zatrudniona na pół etatu należy mi się zasiłek macierzyński?
Dodano 2013-12-03 17:27 przez mama33
Witam serdecznie,
pracuję w szkole prywatnej, która w większości opiera się na kodeksie pracy. Zdaję sobie sprawę, że z powodu braku godzin lekcji mojego przedmiotu dyrektor nie będzie mógł mi zapewnić pełnego etatu pracy, chociaż wiem, że powinnam tego od niego wymagać, gdyż przed odejściem na urlo...
Dodano 2012-10-15 13:21 przez ANIBUS
Od 10 miesięcy prowadzę dział kadr. Przez 7 miesięcy miałam zastępować kierownika kadr w związku z jego odejściem z pracy na emeryturę. W tym czasie kierownik kadr był 3/4 tego okresu pracy na wolnym od pracy z tyt. chorobowego, sanatorium, urlopu za 2 lata.
Po odejściu kierownika kadr nic się nie z...
Dodano 2013-12-09 13:37 przez konto usunięte
Jestem pracownikiem umysłowym, właśnie dostałam zakres obowiązków, w którym jest ujęta praca fizyczna. Mógłby Pan podać mi akt prawny, który mówi o tym, że jest to niezgodne z prawem? Pracodawca wręczył mi w/w zakres i jeszcze dodał takie prace, na które nie mam uprawnień. Oczywiście nie podpisałam ...
Dodano 2013-11-14 10:00 przez Szarak
Witam,
pracuję na pół etatu jako mieszanka referenta archiwisty i administratora strony www - podałbym konkretny zawód, ale w tym przypadku jest to niemożliwe. W dni wolne od pracy czy też w trakcie urlopu otrzymywałem telefony od kierownika a czasem od dyrektora z poleceniem zamieszczenia pewnych i...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Pracownik ma prawo do powstrzymania się od wykonywania pracy. Uprawnienie to przysługuje w kilku przypadkach, m.in., jeśli warunki pracy w firmie nie odpowiadają przepisom bezpieczeństwa i higieny pracy, narażając w ten sposób jego życie i ...
Pracodawca nie wywiązuje się ze swoich obowiązków wobec podwładnego. To niestety dość często pojawiający się scenariusz. Jeśli zawodzą wszelkie sposoby polubownego załatwienia sprawy, pracownikowi przysługuje prawo wniesienia skargi do ...
Ustawodawca zdecydował się wprowadzić uregulowania dotyczące pracy zdalnej na fali doświadczeń wynikających z rozwiązań doraźnie wprowadzonych na czas epidemii COVID-19. Znaczne zmiany w Kodeksie pracy weszły w życie 7 kwietnia 2023 roku ...
Planowana od dłuższego czasu nowelizacja kodeksu pracy dotycząca pracy zdalnej rozpoczyna swój formalny start. Zmiany zostały opublikowane w Dzienniku Ustaw 6 lutego, a więc wejdą w życie 7 kwietnia. Jak bardzo zmieni się obecnie ...
2024-10-24 13:38
2024-01-03 15:59