W moim kontrakcie menadżerskim jest zapis że umowa zawarta jest CYTUJĘ :"na czas nieokreślony do 31 marca 2014 roku".
Moje pytanie czy taką umowę traktuje się jak na czas nieokreślony czy określony? Dalej w umowie jest zapis, że mam pół roku na wykonanie pewnych czynności związanych z zarządzaniem przedsiębiorstwem.
2014-04-09 09:09 autor odpowiedzi: Piotr Górny - prawo pracy
radca prawny - specjalista prawa pracy
Dodano 2014-04-08 09:20 przez konto usunięte
Witam,
jestem w 5. tygodniu ciąży. Druga umowa na czas określony skończyła się 31.03.2014 r. Wiem, że pracodawca przedłuży mi umowę, nie wiem jednak czy będzie to umowa na czas określony czy na czas nieokreślony?
Moje pytanie brzmi: czy jako trzecia umowa zawarta na czas określony będzie traktowana ...
Dodano 2014-04-02 15:07 przez gosiaczek1
Pracowałam w firmie 3 miesiące na umowę zlecenie, potem na umowę o pracę na czas określony - 1 rok, potem dostałam umowę o pracę na 5 lat. Czy jest to prawidłowe? Po 2 umowach powinnam dostać umowę na czas nieokreślony?
Dodano 2014-03-30 23:08 przez mrowka59
Witam,
chciałam zapytać o sytuację, w której obecnie się znajduję: datę porodu mam wyznaczoną na listopad, data wygaśnięcia umowy o pracę na czas określony będzie miała miejsce w grudniu.
Czy istnieje szansa, że pracodawca przedłuży mi umowę na czas nieokreślony? Mimo tego, że nie będę mieć zdolnośc...
Dodano 2014-04-25 11:43 przez mazia1988
Witam,
pierwszą umowę dostałam na okres 17.10.2011-30.04.2013, kolejną 01.05.2013-30.04.2014.
Czy teraz powinnam dostać umowę na czas nieokreślony?
Dodano 2014-06-22 12:04 przez karolina881
Proszę o poradę w następującej sprawie.
Obecnie mam umowę o pracę o dwóch pracodawców. U pracodawcy - a jestem zatrudniona na pełny etat, na czas nieokreślony i od 31 lipca 2013 do 31 lipca 2014 jestem u niego na bezpłatnym urlopie (ten urlop bezpłatny wlicza mi się do okresu stażu pracy u pracodawc...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Podstawą rozpoczęcia pracy w każdej firmie jest podpisanie odpowiedniej umowy o pracę. Każda umowa powinna być zawarta na piśmie i określać rodzaj umowy, rodzaj pracy, strony umowy, miejsce wykonywania pracy, termin rozpoczęcia i ...
Spółka wypłacająca osobie zatrudnionej w oparciu o kontrakt menadżerski zasiłek chorobowy nie występuje w roli płatnika podatku dochodowego. Na spółce ciążą jednak obowiązki związane z wyszczególnieniem uzyskanego przez tę osobę ...
W najbliższych miesiącach należy się spodziewać istotnych zmian w umowach o pracę. Wynikają one z dyrektyw unijnych, które mają być zaimplementowane do prawa krajowego od 1 stycznia 2023 roku. Największe zmiany dotyczyć będą umów na ...
28 dni temu, 13:38
2024-01-03 15:59