2014-10-08 10:43 autor: szyszka
2 575 odsłon
Jaka jest aktualna podstawa prawna, z której mogę skorzystać do napisania skargi w zakresie telekomunikacji? Chcę napisać "skargę do orange", ponieważ płacę za usługę, która nie została włączona w terminie. W dodatku dostałam niesprawną kartę do routera.
Czym mogę się podeprzeć?
Dodano 2013-06-18 16:42 przez underteam
Witam,
14 dni temu oddałem telefon do salonu Orange (towar niezgodny z umowa, tel. oddałem już po raz 3.). Dziś mija 14 dni. Jakie mam prawa i co mogę zyskać w salonie?
Dodano 2014-08-13 14:31 przez jolkajola
Dzień dobry,
W zeszłym roku zakupiłam w Cent Hand w Gdyni kurtkę zimową. Sprzedawca wprowadził mnie w błąd, ponieważ zapewnił, że jest to oryginalna kurtka Elisabetty Franch i sprzedał mi ją za 950 zł.
Po przyjeździe do Holandii, gdzie przebywam w chwili obecnej, obejrzałam kurtkę dokładnie i porówn...
Dodano 2014-05-21 18:40 przez dekaem
Witam,
24.04.2014 kupiłem na aukcji Allegro komputer. Zgodnie z opisem, komputer nowy, pochodzący z polskiej dystrybucji, w fabrycznym opakowaniu itd. Czas czekiwania na sprzęt w opisie aukcji 14 dni.
14.05.2014 po wielu telefonach do sprzedawcy otrzymałem sprzęt. Komputer był w opakowaniu zastępczy...
Dodano 2014-04-27 00:35 przez serotoninee
Moja sytuacja wygląda tak, że zamówiłam zza granicy buty Jordany przez Allegro, które gdy przyszły do mnie, okazały się nieoryginalne. Chodziłam w butach, może z godzinę, po czym stwierdziłam, że nie nadają się do chodzenia, ponieważ są źle wykonane, co skłoniło mnie, do dokładnych oględzin butów. O...
Dodano 2013-11-24 12:34 przez PM
Dokonałam zakupu towaru używanego na allegro, który jest niezgodny z opisem aukcji. Otworzyłem paczkę przy kurierze (sprzedawca wskazał, żeby tak postąpić - aby sprawdzić czy coś nie jest połamane) i już wtedy okazało się, że styropianowa część jest połamana, nie wspomnę o zaciągnięciach dziurze i i...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
- Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...
W dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e – commerce chcemy omówić największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy cyfrowej, która obok omówionych w poprzednich artykułach ...
W dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e-commerce będziemy omawiać stan implementacji oraz największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy towarowej, która obok dyrektywy cyfrowej i ...
Dziś Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji eksperci Intrum postanowili przyjrzeć się jednemu z najważniejszych praw konsumenta, czyli uprawnienia do zwrotu zakupionego towaru. Czy w każdej sytuacji jest to możliwe? Jak zwrócić towar ...