2013-07-30 12:42 autor odpowiedzi: konto usunięte
Pozycjonując firmową stronę www należy zachować umiar i zdrowy rozsądek. Nagłe zaprzestanie promocji, opublikowanie ukrytych treści lub zbyt dużej liczby słów kluczowych, może spowodować utratę dotychczasowych korzyści osiągniętych dzięki tej formie promocji.
- Warto pamiętać o tym, że wyszukiwarki uczulone są na cloaking, czyli umieszczanie na portalu internetowym tekstu widocznego jedynie dla botów wyszukiwarek. Takie działanie wpływa na jego ranking, jednak jeśli zostanie wykryte, wywołuje odwrotne skutki od zamierzonych. W najgorszym przypadku może ono doprowadzić do usunięcia strony z wyników wyszukiwania – mówi Sebastian Kopeć, ekspert ds. pozycjonowania firmy Procreate Sp. z o.o.
Co za dużo to niezdrowoCloaking to nie jedyny grzech popełniany w sieci. Redagując treść portalu www należy zachować umiar w wykorzystaniu słów kluczowych, ponieważ ich nadużycie może zniechęcić odwiedzających. Podobna zasada tyczy się zbyt dużej liczby linków do serwisów niezwiązanych tematycznie ze stroną internetową. Takie działania wpływają na niską ocenę portalu przez wyszukiwarkę, co w konsekwencji może doprowadzić do nałożenia na niego pewnych ograniczeń.
- Wśród nich znajduje się m.in. zastosowanie filtra (sandbox) lub nawet usunięcie serwisu z wyników wyszukiwania. Czas trwania kary zależy od wielkości przewinienia. W najgorszych przypadkach jest ona nakładana na stałe – zauważa Sebastian Kopeć.
Kto pierwszy ten lepszyInnym błędem pozycjonowania jest wykorzystywanie zduplikowanej treści. Firma prezentująca na swoim portalu towary innych producentów, powinna zatem popracować nad przeredagowaniem ich opisu. Nie sposób bowiem przewidzieć wszystkich konsekwencji wspomnianych działań.
- Algorytm wyszukiwarki nie jest jawny, więc nie da się jednoznacznie stwierdzić, czy tekst opublikowany jako pierwszy będzie traktowany przez nią jako „oryginał”. Kluczowe w tym wypadku stają się jednak inne czynniki, takie jak np. kolejność indeksacji czy ocena strony, z której pochodzi tekst – twierdzi ekspert firmy Procreate.
Dbałość o jakość portalu www wpływa na jego pozycję w sieci. Jeżeli jednak przedsiębiorca chce utrzymać się na wysokim miejscu w wyszukiwarce, nie powinien spocząć na laurach. To bowiem kolejny błąd pozycjonowania, który mógłby popełnić.
Dodano 2013-07-15 15:01 przez konto usunięte
Czy właściciele stron www powinni się obawiać Search Quality Team?
Dodano 2013-07-02 09:01 przez konto usunięte
W Internecie pojawiły się informacje o tym, że właściciele stron www powinni dostosować je do urządzeń mobilnych. Jeśli tego nie zrobią, Google może nałożyć na nich kary. Czy to prawda?
Dodano 2013-08-27 13:50 przez konto usunięte
Gogole a środowisko SEO - związek z rozsądku?
Dodano 2013-08-08 12:42 przez konto usunięte
Jakie ograniczenia niosą ze sobą techniki SEO i PCC i jak sobie z nimi radzić?
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Dostępność strony internetowej jest kluczowa dla internautów w Polsce. 68% użytkowników sieci rezygnuje z korzystania ze strony, jeśli nie będzie ona stabilnie działać - wynika z badania przeprowadzonego przez SW Research na zlecenie ...
Wyścig po pierwszy wynik w wyszukiwarce wymaga sporego wysiłku, przemyślanej strategii i dużo motywacji. To nie lekki spacerek, a porządna wyprawa. Cel do osiągnięcia jest szczytny: wysokie pozycje. Metoda: dobranie odpowiednich fraz ...
Wikipedia.org, onet.pl, wp.pl to strony najczęściej odwiedzane przez polskich internatów - wynika z analizy przeprowadzonej przez SEMSTORM. Popularnością cieszy się również Facebook, Filmweb oraz YouTube.
Yahoo! z największym wzrostem. Google najpopularniejszą wyszukiwarką wśród polskich internautów. Gemius sprawdził z jakich wyszukiwarek korzystają Polacy i jak to było przed rokiem.
2013-02-10 17:18
2013-02-10 15:33