eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaSprzedaż / Obsługa klientaCzy kasjer może odmówić obsługi klienta i w jakich okolicznościach?


2022-10-16 21:02 autor: Dannae

1 347 odsłon

Czy kasjer może odmówić obsługi klienta i w jakich okolicznościach?

Witam, pracuję na kasie w markecie. Czy mam prawo odmówić obsługi konkretnego klienta? Czy muszę podać powód mojej odmowy? Mogę uprzejmie prosić tego klienta o przejście do drugiej kasy? Zwłaszcza gdy taki klient zachowuje się wobec mnie nieuprzejmie, złożył na mnie bezpodstawną skargę bo prywatnie mnie nie lubi i chciał mnie oczernić w oczach pracodawcy?

Proszę o konkretne odpowiedzi, ponieważ staram się być uprzejma i profesjonalnie podchodzę do obsługi klienta, mając na uwadze dobrą opinię na temat obsługi w naszym markecie. Nie chcę, aby inne kasjerki były oceniane przez pryzmat opinii rozpowszechnianej na mój temat przez nieuprzejmego klienta, który czuje do mnie niechęć, oraz nie chcę stracić opinii dobrego i miłego pracownika.

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konwalia05

    Dodano 2016-08-04 21:06 przez konwalia05

    Klient, który prześladuje pracowników sklepu

    Witam, ostatnio znalazłam się w dość niezręcznej sytuacji. Późnym wieczorem, do sklepu, w którym jestem kasjerką przyszedł dość niemiły klient (często robi awantury, szuka pretekstu by nas poniżyć mówiąc, że jesteśmy nieudolni i nie nadajemy się do pracy).Tym razem wszystko było w OK, do czasu kiedy...

  • 06anulka

    Dodano 2018-09-09 21:08 przez 06anulka

    Czy po piątkowej nocce należy się dzień wolny od pracy, który muszę odrobić?

    Pracuję w dużej sieci marketów na stanowisku kasjer sprzedawca, w naszej firmie jest 3-miesięczne rozliczenie czasu pracy, pracujemy również na nocną zmianę i w związku z tym moje pytanie.Niedawno okazało się, że za nockę z piątku (22-6) na sobotę należy nam się dodatkowy dzień wolny od pracy (wedłu...

  • Negroidal

    Dodano 2014-02-22 13:53 przez Negroidal

    Tajemniczy klient a prawo pracy

    Witam,
    pracuję w sklepie i chciałbym się dowiedzieć czy pracodawca ma prawo zwolnić pracownika i w jakim czasie od stwierdzenia nieprawidłowości tzn. wizyty tajemniczego klienta, który stwierdził, że pracownik nie powiedział np. dzień dobry do klienta przez co nie stosował się do standardów obsługi....

  • majka_041

    Dodano 2013-10-05 22:17 przez majka_041

    Powrót do pracy po urlopie wychowawczym i zmiana stanowiska pracy. Czy muszę się zgodzić?

    Witam,
    pracuję w hipermarkecie jako referent do spraw administracyjnych. W biurze praca papierkowa faktury itp. zero styczności z petentami. Teraz mam wrócić po urlopie wychowawczym i dowiedziałam się, że moje stanowisko jest zlikwidowane i  przekształcone (jest dalej dziewczyna, która wykonuje moją...

  • Kasjerka1995SK

    Dodano 2021-09-02 10:39 przez Kasjerka1995SK

    Brak możliwości samodzielnego przeliczania kasetki

    Jestem kasjerką od niedawna. Chciałabym dowiedzieć się, jak to wygląda w formie prawnej. Kierownik wydaje mi kasetkę z określoną kwotą, której ja nie mogę przeliczyć czy się zgadza. Po zakończeniu prac kierownik znów sam przelicza moją kasetkę, którą też nie mogę przeliczyć czy jest rzeczywiście tak...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń wzięło udział 600 osób pracujących na stanowisku kasjera. Wśród nich zdecydowaną większość stanowiły kobiety: 472. Mężczyzn w badaniu uczestniczyło 128. Mediana wynagrodzenia wśród kasjerów ...

Kasjerzy to liczna grupa zawodowa i nierzadko pierwsza linia kontaktu klienta z marką. Jaka jest ich sytuacja na rynku pracy? Ile zarabiają? Na jakie benefity pozapłacowe mogą liczyć? Co zwiększa ich szanse na awans i podwyżkę? Odpowiedzi na ...

Ciągle zajęta infolinia oraz niedostateczna wiedza o kliencie to tylko dwa z wielu niedociągnięć, z którymi ciągle nie może uporać się współczesna obsługa klienta. Warto temu zaradzić, ponieważ to właśnie sprawny i dostosowany do ...

O tym, że negatywne opinie klientów mogą być bronią masowego rażenia i doprowadzić do znacznego nadwątlenia reputacji internetowego sprzedawcy, nie trzeba przekonywać chyba nikogo. Rzecz jednak w tym, aby z negatywów nie tylko wyciągać ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Sprzedaż / Obsługa klienta

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania