eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaSprzedaż / Obsługa klientaBłędna informacja podana przez telemarketera firmy


2016-07-23 23:57 autor: kamikia

1 423 odsłon

Błędna informacja podana przez telemarketera firmy

Witam,

kupiłam na stronie internetowej pewnego sklepu fotelik samochodowy. Opis nie informował, iż fotelik jest sprzedawany bez bazy isofix, która również widniała na zdjęciu. Dodatkowo widniała informacja, iż jest to fotelik mocowany za pomocą systemu isofix (bez informacji o koniecznym dodatkowym zakupie bazy isofix).

Chcąc się upewnić zadzwoniłam na infolinię firmy, podczas rozmowy zarówno Pani pracująca w dziale informacji/sprzedaży, jak i pracujący tam Pan poinformowali mnie, iż fotelik sprzedawany jest z tą bazą za podaną cenę, tzn., że cena dotyczy fotelika z widniejącą na zdjęciu bazą, podkreślając bardzo wyraźnie, że na stronie w opisie szczegółowym jest jasno podane w klasyfikacji, że cena dotyczy "z bazą FamilyFix" czyli że fotelik ten posiada już bazę.

Niestety przyszedł fotelik bez bazy. Czy mam prawo do zarządania towaru o jakim mnie informowano, że zapłaciłam tzn o fotelika z bazą jak mnie poinformowano telefonicznie?

Opis pod zdjęciem fotelika z mocowaniem:

"Montaż za pomocą Isofix. Fotelik z możliwością zmiany pochylenia siedziska.

Wysokość zagłówka można dostosować do wzrostu dziecka. Jednocześnie z zagłówkiem regulowana jest wysokość szelek barkowych, co zapewnia im prawidłowy przebieg.

5-punktowe szelki, spinane centralnym zamkiem, posiadają system szybkiej regulacji.

Szelki barkowe z systemem „stay open” sprawiają, że wsadzanie i wyjmowanie dziecka z fotelika jest wygodne i nieskomplikowane."Cechy fotelika: możliwy montaż z bazą ISOFIX, odchylane oparcie, pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa, regulowany zagłówek

W szczegółach opisu podano:
"Przedział wiekowy:9 - 48 miesiąc SKU: 5775420 Wiek od: 9 Kolor główny: Czarny Klasyfikacja ADAC: 4 z bazą FamilyFix Producent: Maxi-Cosi Płeć: Chłopiec, Dziewczynka Marka: Maxi Cosi Dostępne metody wysyłki: Przesyłka na adres"

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2014-01-23 16:16 przez konto usunięte

    Reklamacja towaru przerobionego

    Kupiłam sukienkę w sklepie internetowym. Była za długa i krawcowa mi ją skróciła. Niestey po pierwszym praniu (w temp. niższej niż na metce), jedna strona sukienki jest krótsza. Chciałabym złożyć reklamację, ale nie wiem czy mi ją uwzględnią, bo ingerowałam w nią. Czy to prawda, że mogą nie przyjąć ...

  • PM

    Dodano 2013-11-24 12:34 przez PM

    Reklamacja, zwrot towaru i zwrot pieniędzy

    Dokonałam zakupu towaru używanego na allegro, który jest niezgodny z opisem aukcji. Otworzyłem paczkę przy kurierze (sprzedawca wskazał, żeby tak postąpić - aby sprawdzić czy coś nie jest połamane) i już wtedy okazało się, że styropianowa część jest połamana, nie wspomnę o zaciągnięciach dziurze i i...

  • konto usunięte

    Dodano 2014-06-18 14:39 przez konto usunięte

    Zwrot towaru po rozpakowaniu z oryginalnego opakowania

    Mam następujący problem - sprzedałam za pośrednictwem allegro (prowadzę sklep internetowy) nowy rowerek biegowy. W opisie były podane wszystkie parametry, w tym wysokość rowerka. 10.06 sprzedałam rowerek - odbiór osobisty. 18.06, czyli dzisiaj zadzwoniła do mnie kupująca z pytaniem, kiedy może zwróc...

  • monish

    Dodano 2015-09-09 15:11 przez monish

    Zakup przez internet i prawo zwrotu rzeczy wykonanej ręcznie

    Witam serdecznie,zamówiłam na allegro karykaturę. Umówiłam się z Panią, że wyśle ją w poniedziałek. Jak się okazuje wysłała ją dopiero w czwartek, prezent był potrzebny na sobotę, a dotarł do mnie dopiero w poniedziałek.Obrazek doszedł do mnie cały pognieciony i kompletnie nienadający się na prezent...

  • ela8090

    Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090

    Zakup dla firm a prawo do reklamacji

    Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Grudzień to czas wzmożonego ruchu w galeriach handlowych i większej aktywności klientów na stronach sklepów internetowych. Święta Bożego Narodzenia są doskonałą okazją do obdarowywania najbliższych upominkami. Jednak co zrobić z ...

Dziś Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji eksperci Intrum postanowili przyjrzeć się jednemu z najważniejszych praw konsumenta, czyli uprawnienia do zwrotu zakupionego towaru. Czy w każdej sytuacji jest to możliwe? Jak zwrócić towar ...

W tym roku Black Friday wypada 29 listopada, a Cyber Monday - 2 grudnia. Te dwa dni rozpoczynają sezon przedświątecznych wyprzedaży. Sklepy kuszą wyjątkowymi promocjami i niskimi cenami. Warto jednak zachować zimną krew i być odpornym na ...

Z okazji świąt Bożego Narodzenia chętnie obdarowujemy swoich bliskich i przyjaciół prezentami. Na ich zakup zostało już niewiele czasu, dlatego Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 10 porad dla wszystkich pomocników Świętego ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Sprzedaż / Obsługa klienta

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania