Przedmiotem kupna są tusze do drukarki. Firma, w której dokonano zakupu sprzedała wadliwy jeden z dwóch tuszy. Próbujemy się skontaktować, ale bezskutecznie, telefonu nikt nie odbiera a kontakt mailowy jest tylko przez allegro i na żadne emaile nie odpowiada.
W jednym z maili żądam zwrotu pieniędzy lub przesłania właściwego towaru. Niestety zero kontaktu. Co zrobić z nieuczciwym sprzedawcą?
2015-11-03 20:17 autor odpowiedzi: aneczka891
Dodano 2015-09-09 15:11 przez monish
Witam serdecznie,zamówiłam na allegro karykaturę. Umówiłam się z Panią, że wyśle ją w poniedziałek. Jak się okazuje wysłała ją dopiero w czwartek, prezent był potrzebny na sobotę, a dotarł do mnie dopiero w poniedziałek.Obrazek doszedł do mnie cały pognieciony i kompletnie nienadający się na prezent...
Dodano 2013-11-24 12:34 przez PM
Dokonałam zakupu towaru używanego na allegro, który jest niezgodny z opisem aukcji. Otworzyłem paczkę przy kurierze (sprzedawca wskazał, żeby tak postąpić - aby sprawdzić czy coś nie jest połamane) i już wtedy okazało się, że styropianowa część jest połamana, nie wspomnę o zaciągnięciach dziurze i i...
Dodano 2013-04-03 22:13 przez Ajakania
Kupiłam telefon w serwisie Allegro. Okazało się, że jest zepsuty, ustaliłam ze sprzedawcą, że mu go odeślę, a on odda go do serwisu. Po dwóch tygodniach ciszy zadzwoniłam do sprzedawcy i dowiedziałam się, że telefon jest w serwisie i nic więcej. Po 22 dniach od wysyłki okazało się, że telefon został...
Dodano 2014-05-21 18:40 przez dekaem
Witam,
24.04.2014 kupiłem na aukcji Allegro komputer. Zgodnie z opisem, komputer nowy, pochodzący z polskiej dystrybucji, w fabrycznym opakowaniu itd. Czas czekiwania na sprzęt w opisie aukcji 14 dni.
14.05.2014 po wielu telefonach do sprzedawcy otrzymałem sprzęt. Komputer był w opakowaniu zastępczy...
Dodano 2014-04-27 00:35 przez serotoninee
Moja sytuacja wygląda tak, że zamówiłam zza granicy buty Jordany przez Allegro, które gdy przyszły do mnie, okazały się nieoryginalne. Chodziłam w butach, może z godzinę, po czym stwierdziłam, że nie nadają się do chodzenia, ponieważ są źle wykonane, co skłoniło mnie, do dokładnych oględzin butów. O...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
- Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...
Brak paragonu to utrata prawa do reklamacji? Nic bardziej błędnego. Do skorzystania z prawa reklamacji może posłużyć chociażby wydruk z historii konta bankowego, potwierdzenie płatności kartą lub dokumenty potwierdzające odbiór towaru. O ...
Grudzień to czas wzmożonego ruchu w galeriach handlowych i większej aktywności klientów na stronach sklepów internetowych. Święta Bożego Narodzenia są doskonałą okazją do obdarowywania najbliższych upominkami. Jednak co zrobić z ...
W dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e – commerce chcemy omówić największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy cyfrowej, która obok omówionych w poprzednich artykułach ...
2024-10-01 19:13
2024-05-16 12:20