Witam serdecznie,
zakupiłam część do samochodu, która została zamontowana w warsztacie samochodowym, po niecałym roku użytkowania zaczęły się problemy (stukotania, wibracje). Mechanik uznał wadę w/w części i po demontaży (na podstawie paragonu) oddaliśmy część do hurtowni i złożyliśmy reklamację. Chciałam odzyskać moje pieniądze, ok. 350 zł.
Reklamacja nie została uznana, a firma która sprzedaje części jednym z powodów odmowy podaje: prawie rok użytkowania. Proszę o pomoc, rok nie minął, część była montowana i demontowana w warsztacie i mam potwierdzenie mechanika, że właśnie ta część była przyczyną wadliwej jazdy autem.
Dodano 2018-07-27 13:34 przez atteks
Kupiłam w sklepie internetowym telefon, od razu złożyłam rezygnację, jednak pieniądze już zapłaciłam za towar. Zaczęłam się upominać o zwrot i wtedy sklep internetowy zmienił dane właściciela na stronie.Czy mogę zgłosić to PIP aby skontrolowali właściciela sklepu? Potwierdzenie zapłaty mam na firmę ...
Dodano 2013-12-01 18:15 przez kokkakika
Witam,
mam pytanie związane z reklamacją produktu. Parę miesięcy temu kupiłam płytę indukcyjną wraz z garnkami w jednym ze sklepów dość dużej znanej sieci. Po uszkodzeniu płyty złożyłam reklamację (aktualna gwarancja). Reklamacja została przyjęta, zaproponowano wymianę towaru na nowy.
Niestety poinf...
Dodano 2013-07-08 12:26 przez beciafive
W jakim nieprzekraczalnym terminie trzeba zgłosić niezgodność towaru z umową?
Dodano 2013-06-05 20:01 przez zodiak
Witam,
Spotkała mnie przykra sytuacja związana z zakupem zabawki i próbą jej reklamacji. Kupiłam tzw. "kota w worku", czyli nie kazałam wyciągnąć zabawki z opakowania sugerując się opisem i zapewnieniem, że działa. Wygląd opakowania - lekko zużyty - skłonił mnie do zapytania o rabat, bezskutecznie. ...
Dodano 2013-04-12 11:20 przez konto usunięte
Czy w przypadku reklamacji towaru, który jest niezgodny z umową, sprzedawca może nie przyjąć reklamowanego produktu ze względu na brak oryginalnego opakowania?
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Reklamacja konsumencka zakupionego towaru to ważny termin dla każdego sprzedawcy. Ma obowiązek odpowiedzieć na reklamację konsumenta w terminie 14 dni, a brak reakcji może być dla niego bardzo bolesny.
Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...
24 listopada przypada tegoroczny Black Friday. Jednak już teraz sklepy proponują różnego rodzaju akcje promocyjne w ramach Black Weeks. Z tej okazji UOKiK przypomina, w jaki sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być prezentowana ...
Lato to w sklepach okres wyprzedaży. Zanim ruszymy do sklepów na zakupy, powinniśmy przypomnieć sobie swoje prawa dotyczące reklamacji czy zwrotu towaru. Zebrał je UOKiK.
2024-10-01 19:13
2024-05-16 12:20