eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyFirmaSprzedaż / Obsługa klientaNieuznana reklamacja


2014-06-24 10:16 autor: konto usunięte

1 823 odsłon

Nieuznana reklamacja

Witam serdecznie, 

zakupiłam część do samochodu, która została zamontowana w warsztacie samochodowym, po niecałym roku użytkowania zaczęły się problemy (stukotania, wibracje). Mechanik uznał wadę w/w części i po demontaży (na podstawie paragonu) oddaliśmy część do hurtowni i złożyliśmy reklamację. Chciałam odzyskać moje pieniądze, ok. 350 zł.

Reklamacja nie została uznana, a firma która sprzedaje części jednym z powodów odmowy podaje: prawie rok użytkowania. Proszę o pomoc, rok nie minął, część była montowana i demontowana w warsztacie i mam potwierdzenie mechanika, że właśnie ta część była przyczyną wadliwej jazdy autem.

[ porady z tej kategorii ]


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • atteks

    Dodano 2018-07-27 13:34 przez atteks

    Sklep internetowy - jak sobie poradzić z nieuczciwym

    Kupiłam w sklepie internetowym telefon, od razu złożyłam rezygnację, jednak pieniądze już zapłaciłam za towar. Zaczęłam się upominać o zwrot i wtedy sklep internetowy zmienił dane właściciela na stronie.Czy mogę zgłosić to PIP aby skontrolowali właściciela sklepu? Potwierdzenie zapłaty mam na firmę ...

  • kokkakika

    Dodano 2013-12-01 18:15 przez kokkakika

    Czy płytę muszę zwrócić wraz z garnkami?

    Witam,
    mam pytanie związane z reklamacją produktu. Parę miesięcy temu kupiłam płytę indukcyjną wraz z garnkami w jednym ze sklepów dość dużej znanej sieci. Po uszkodzeniu płyty złożyłam reklamację (aktualna gwarancja). Reklamacja została przyjęta, zaproponowano wymianę towaru na nowy.
    Niestety poinf...

  • beciafive

    Dodano 2013-07-08 12:26 przez beciafive

    Niezgodność towaru z umową. Do kiedy mam czas ją zgłosić?

    W jakim nieprzekraczalnym terminie trzeba zgłosić niezgodność towaru z umową?

  • zodiak

    Dodano 2013-06-05 20:01 przez zodiak

    Reklamacja zabawki. Co mogę zrobić, gdy sklep nie chce jej przyjąć?

    Witam,
    Spotkała mnie przykra sytuacja związana z zakupem zabawki i próbą jej reklamacji. Kupiłam tzw. "kota w worku", czyli nie kazałam wyciągnąć zabawki z opakowania sugerując się opisem i zapewnieniem, że działa. Wygląd opakowania - lekko zużyty - skłonił mnie do zapytania o rabat, bezskutecznie. ...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-04-12 11:20 przez konto usunięte

    Reklamacja a oryginalne opakowanie

    Czy w przypadku reklamacji towaru, który jest niezgodny z umową, sprzedawca może nie przyjąć reklamowanego produktu ze względu na brak oryginalnego opakowania?

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Reklamacja konsumencka zakupionego towaru to ważny termin dla każdego sprzedawcy. Ma obowiązek odpowiedzieć na reklamację konsumenta w terminie 14 dni, a brak reakcji może być dla niego bardzo bolesny.

Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...

24 listopada przypada tegoroczny Black Friday. Jednak już teraz sklepy proponują różnego rodzaju akcje promocyjne w ramach Black Weeks. Z tej okazji UOKiK przypomina, w jaki sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być prezentowana ...

Lato to w sklepach okres wyprzedaży. Zanim ruszymy do sklepów na zakupy, powinniśmy przypomnieć sobie swoje prawa dotyczące reklamacji czy zwrotu towaru. Zebrał je UOKiK.

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Sprzedaż / Obsługa klienta

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania