2009-03-22 17:43 autor: KrzysiekOstaf
4 131 odsłon
Witam!
W 2008 r. byłem zatrudniony u dwóch pracodawców: 1. Umowa o pracę 2. Umowa zlecenie a następnie umowa o pracę Żadna z tych umów nie była wykonywana równolegle z inną. Jakie będą koszty uzyskania przychodów? Jakie są maksymalne koszty uzyskania przychodu za 2008 r. za umowę o pracę, a jakie o zlecenie? Czy maksymalne koszty uzyskania przychodu odnoszą się tylko do umowy o pracę, czy również do umowy zlecenia? Czy jest jakiś maksymalny koszt uzyskanie przychodu (pozycja 63 w PIT 37 ) dla obu tych stosunków pracy łącznie? Pomocy!2009-03-23 22:00 autor odpowiedzi: Marcin Siedlecki
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.