Pracuję "na etacie", oraz prowadzę firmę, o całkiem innym profilu, niż moja działalność zawodowa. Jak mam się rozliczyć? Jako pracownik osobno i jako właściciel firmy osobno?
Jeśli nie, to jak to powiązać? Pytanie drugie - od maja 2007 prowadzę firmę, i co miesiąc odprowadzam zaliczkę na podatek dochodowy.W związku z tym, że robię to sama , chyba dwukrotnie pomyliłam się i podatek zapłaciłam raz za duży, raz za mały, ogólnie rzecz biorąc jestem "na plusie" znaczy zapłaciłam więcej niż wykazuje to wyliczenie. Jak mam to skorygować? Czekać aż US sam mi wyliczy całość? Korygować pit-y?:confused:2008-06-03 00:00 autor odpowiedzi: lopi00
2008-06-03 13:21 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Podatki nie są skomplikowane. Niezrozumiałe są jedynie działania i "myśli" osób je tworzących.
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.