witam, mam problem. W lutym rozliczałem się z pit-11
dostarczonego mi przez pracodawce . Była to praca podjeta na okres wakacji poniewaz chodzilem do szkoły.. na formularzu ktory dostalem od nich mialem w rubryce: < zaliczka pobrana przez płatnika podane 333 >rozliczyłem sie z tego i dostałem tyle pieniędzy ile oni mi podali w rubryce czyli 330 zl. Po okresie ok 6 miesięcy dostaje znowu pit 11 z tego samego miejsca pracy i okazuje się że to jest korekta teraz w rubryce: zaliczka pobrana przez płatnika wynosi 110zł. dowiadywałem sie w urzedzie skarbowym i okazuje się że firma w ktorej pracowałem popełniła błąd na moją niekorzyść i bede musiał zwrócić różnice i dochadzące do tego odsetki .. dlatego stawiam pytanie czy jest jakis przepis że z powodu popełnienia błedu przez pracodawce Ja mam teraz zwracać pieniadze wraz z odsetkami ? czy jest jakis przepis aby to pracodawca na podstawie własnego błedu oddał różnice do urzedu skarbowego ... czekam na odpowiedz i dziekuje za porade i jezeli taki przepis istnieje chciałbyym o nim wiedziec coś wiecej np nazwe i co jest dokładnie określone w Nim pozdrawiam2008-09-15 14:30 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Podatki nie są skomplikowane. Niezrozumiałe są jedynie działania i "myśli" osób je tworzących.
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.