Witam,
zależy mi na poradzie w sprawie przelewu zagranicznego. Dnia 5.09.2018 dokonałam transakcji na konto zagraniczne w oddziale PKO BP. Dnia 7.09.2018 złożyłam wniosek o zamknięcie rachunku bankowego (miesięczny okres wypowiedzenia, rachunek został zamknięty w poniedziałek, mieszkam za granicą, nie korzystam z tego konta jedynie generował mi koszta).
Do dnia dzisiejszego pieniądze nie dotarły na konto odbiorcy. Bank odbiorcy mówi, że nie ma żadnej informacji o przelewie. PKO BP mówi, że transakcja została wykonana poprawnie. Pieniądze ani nie dotarły na konto odbiorcy, ani nie wróciły na konto nadawcy. Kwota to ok. 8000 zł.
Nie mam pojęcia gdzie są pieniądze i z kim rozmawiać. Złożyłam kilka reklamacji, ale bez żadnej konkretnej odpowiedzi. Do tej pory nie zlokalizowali pieniędzy.
Nie mam możliwości osobiście udać się do banku, bo jestem w ciąży i mój stan zdrowia nie pozwala na podróż samolotem. Za każdym razem gdy dzwonie do banku rozmawiam z innym konsultantem, który nie ma pojęcia o mojej sprawie. Pisałam również do rzecznika spraw klienta banku PKO. Nie wiem co w takiej sytuacji zrobić.
Jak odzyskać pieniądze.
Dzwoniłam już kilkanaście razy do banków. Wysłałam reklamacje, czuje się bezradna, boję się, że pieniądze zostały skradzione przez któryś z banków. Jako dowód mam dokument potwierdzający wykonanie transakcji, historie z banku PKO gdzie widać, że pieniądze zeszły z konta oraz historie z rachunku odbiorcy gdzie widać, że pieniądze nie dotarły.
Rachunek PKO został zamknięty bez wyjaśnienia mojej sprawy, jako dodatkowy rachunek podałam rachunek mojego taty, ale tam też nie dotarły pieniądze.
Proszę o pomoc i radę, co mogę zrobić aby odzyskać pieniądze.
2019-05-14 15:12 autor odpowiedzi: ern
Dodano 2018-09-09 01:45 przez SwiadomyObywatel
Kupiłem przedmiot na znanym ogolnopolskim portalu z dostawą własną sprzedającego (nie kurierem). W rażący sposób naruszył zasadę swojego regulaminu, dotycząca tej właśnie dostawy, ponieważ nie dostarczył towaru w wyznaczonym przez samego siebie terminie. Dodatkowo kupując (jednocześnie zgadzając się...
Dodano 2018-07-27 13:34 przez atteks
Kupiłam w sklepie internetowym telefon, od razu złożyłam rezygnację, jednak pieniądze już zapłaciłam za towar. Zaczęłam się upominać o zwrot i wtedy sklep internetowy zmienił dane właściciela na stronie.Czy mogę zgłosić to PIP aby skontrolowali właściciela sklepu? Potwierdzenie zapłaty mam na firmę ...
Dodano 2018-06-21 15:41 przez Justyna
Dzień dobry,kupiłam torebkę w czerwcu, po dwóch miesiącach torebka, a dokładnie łańcuch służący jako pasek koloru srebrnego zaczął się wycierać i brudzić ubranie. Złożyłam reklamację, ale dostałam odpowiedź, że zamki i ozdoby oraz łańcuszki nie podlegają reklamacji.Proszę o odpowiedź, czy sprzedawc...
Dodano 2018-05-06 22:15 przez ewelina3341
Podczas podłączania ładowarki do kontaktu iskrzyło, więc kupiłam nową ładowarkę. Na początku było dobrze, nie iskrzyło ale teraz jest znów to samo.Czy to wina laptopa?
Dodano 2018-03-12 10:34 przez monika864
Witam,
co mogę zrobić z takim mechanikiem, który miał wymienić świece w aucie, a jedna mu się ułamała, wpadła do środka. Wynik taki, że niby wszystko mechanik wyjął ze środka, a teraz auto nie równo chodzi, czyli mechanik mówił, że prawdopodobnie zostały porysowane tłoki.
On nie poczuwa się do odpow...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Brak paragonu to utrata prawa do reklamacji? Nic bardziej błędnego. Do skorzystania z prawa reklamacji może posłużyć chociażby wydruk z historii konta bankowego, potwierdzenie płatności kartą lub dokumenty potwierdzające odbiór towaru. O ...
- Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...
Kupujesz obuwie, sprzęt RTV, czy upragnioną sofę. Dostajesz paragon. Od tej chwili dmuchasz i chuchasz i na to co kupiłeś, i na… paragon. Bo – jak informują sprzedawcy – bez paragonu o potencjalnej reklamacji możesz zapomnieć. Dlatego ...
Zwrot treści cyfrowych zakupionych w sieci jest bardzo trudny lub wręcz niemożliwy. Każdy sklep stosuje swoją własną politykę w tym zakresie. To ma się jednak zmienić za sprawą nowych przepisów UE. Polska zamierza przygotować ...
2024-10-01 19:13
2024-05-16 12:20