Witam,
Od dwóch miesięcy pracuję jako sprzedawca , co miesiąc podpisuję umowę zlecenie. W tym miesiącu planowana jest inwentaryzacja. Dowiedziałam się że przed inwentaryzacją dostaniemy do podpisania odpowiedzialność finansową. Moje pytanie brzmi tak: Czy pracodawca może dać do podpisania odpowiedzialność finansową tuż przed inwentaryzacją? Czy to nie powinno być zawarte w umowie zleceniu? Czy będąc zleceniobiorcą a nie pracownikiem też ponoszę odpowiedzialność finansową? czy pracując 2 miesiące jestem odpowiedzialna w tym samym stopniu co pozostali ( ostatnia inwentaryzacja była rok temu)? Dodam że jest to sklep odzieżowy i towar jest zabezpieczony przez klipsy i bramki. Dziękuję za odpowiedzi Pozdrawiam2011-03-10 09:36 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-05-31 17:17
2024-05-29 23:22