eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo pracyCzy można zmienić zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, z pozostawieniem nazwy


2020-05-26 12:00 autor: Bianka63

3 120 odsłon

Czy można zmienić zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, z pozostawieniem nazwy

Czy można zmienić wicedyrektorowi zakres obowiązków z kierowniczego na pracowniczy, zmieniając regulamin organizacyjny i wręczając zakres obowiązków referenta z nazewnictwem wicedyrektor? Jestem w okresie chronionym.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2020-05-26 20:43 autor odpowiedzi: Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting

    Wszytko można z wyjatkiem wynagrodzenia. Mozna tez obnizyć wynagrodzenie zasadnicze, ale w okresie ochronnym nalezy wypłacać odszkodowanie, więc wynagrodzenia nie może się zmniejszyc.

    GFX-Consulting www.gfx-consulting.pl

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • iwon661

    Dodano 2015-07-03 08:45 przez iwon661

    Jakie mam prawa w związku z dodatkowymi obowiązkami?

    Witam,
    pracuję w urzędzie wojewódzkim w danym oddziale. Od 15 miesięcy dodatkowo uczestniczę w wydziałowym zespole wykonując zadania z innego oddziału (zupełnie inny zakres obowiązków), za co nie dostaję żadnego dodatku zadaniowego, natomiast otrzymałam jedną nagrodę specjalną.
    W tej chwili sytuacja...

  • tonduie

    Dodano 2014-08-19 22:37 przez tonduie

    Czy pracodawca może powiększyć zakres obowiązków pracy osobie chronionej przedemerytalnie?

    Czy pracodawca może powiększyć zakres obowiązków pracy osobie będącej pod ochroną przedemerytalną? Jest to praca fizyczna (sprzątaczka), a chodzi dokładnie o dodanie metrów ponad etat bez zwiększenia płacy.

  • konto usunięte

    Dodano 2014-05-19 13:27 przez konto usunięte

    Dodanie obowiązków służbowych

    Witam,
    jestem w sytuacji, gdzie pracodawca chce nałożyć na mnie dodatkowe obowiązki dotychczas niezwiązane z moim zakresem obowiązków. Czy mam obowiązek się zgodzić i czy nieprzyjęcie tych nowych obowiązków skutkować będzie np. wydaleniem mnie z pracy? Nadmienię, że zajmuję się składaniem tekstów do...

  • dziurd

    Dodano 2014-01-03 16:33 przez dziurd

    Zwiększenie obowiązków pracownika

    Mój pracownik na umowie o pracę ma napisane, pracownik biurowy i wykonuje zadania dotyczące: świadczeń rodzinnych i funduszu alimentacyjnego (przyjmowanie dokumentów, wydawanie decyzji, wprowadzanie danych do komputera oraz decyzje dotyczące, przyznawania alimentów). 
    Teraz chcę dopisać do jego zakr...

  • hausner

    Dodano 2013-12-19 09:33 przez hausner

    Zmiana stanowiska pracy bez zgody pracownika

    Witam,
    jestem zatrudniony w firmie z branży kolejowej jako mistrz spawalnik. Stanowisko zostało utworzone niedawno ze względu na konieczność wdrożenia norm PN-EN ISO 3834-2 oraz PN-EN 15085-2. Ze wzdględu na brak konieczności załączania dokumentacji spawalniczej (jeszcze) do zamawiającego (PKP Cargo...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Czasowe powierzenie obowiązków innego rodzaju niż wynikające z umowy o pracę nie wymaga formy pisemnej. Może być dokonane ustnie. Warto jednak sporządzić pisemny dokument.

Jeżeli zachodzi konieczność zmiany warunków pracy i płacy pracownikowi będącemu w okresie przedemerytalnym, a pracownik ten nie wyraża zgody na ich zmianę w drodze porozumienia stron, pracodawca podlega w tej kwestii znacznym ograniczeniom. ...

Wykonywanie poleceń służbowych należy do podstawowych obowiązków każdego zatrudnionego. Kodeks pracy traktuje to zagadnienie zdawkowo, dlatego też warto przyjrzeć się, jakie stanowisko w tej kwestii prezentowane jest w aktualnym ...

W umowach o pracę często pojawia się zapis o konieczności wykonywania przez pracownika "dodatkowych zadań zlecanych przez pracodawcę". Czy można zwolnić pracownika uchylającego się od ich wykonywania?

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo pracy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania