Witam,
mam takie pytanie. Czy mogę być sam na stanowisku pracy obsługując jednocześnie bufet kuchnię oraz zmywak. Mój pracodawca twierdzi, że to żaden problem gdyż sam nigdy tego nie obsługiwał i wręcz nie jest to możliwe by jeden pracownik ogarnął to wszystko naraz.
Czy jest jakiś wpis w kodeksie pracy na ten temat? I co mogę zrobić by ktoś interweniował w tej sprawie? Oprócz zwolnienia się.
2019-10-30 07:09 autor odpowiedzi: Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
GFX-Consulting www.gfx-consulting.pl
Dodano 2018-04-19 13:57 przez bara81
Pracuję na stacji paliw, w umowie mam napisane rodzaj wykonywanej pracy "sprzedawca". Pracodawca otworzył na stacji kantor wymiany walut nie informując nas (pracowników) osobiście. Do naszych obowiązków należeć będzie obsługa tego kantoru (nadmieniam, że stacja nie posiada ochrony ani szyby zabezpie...
Dodano 2017-11-02 07:05 przez orzeszek189
Witam,pracodawca zmienił mi nazwę stanowiska pracy, ale nie dostałam nowego zakresu obowiązków. Czy jest to zgodne z prawem? Poprzednie stanowisko było jako zastępca kierownika. Obecnie przy podpisaniu zmiany stanowiska powiedział, że będzie to dział UR - stąd nowe stanowisko, ale zakresu obowiązków...
Dodano 2020-04-30 12:47 przez Pracownik_q
Witam,czy poniższy zapis w regulaminie pracy jest prawidłowy i zgodny z prawem pracy? Czy pracownikom na stanowiskach kierowniczych nie należy się wynagrodzenie za godziny nadliczbowe? A jeśli nie wynagrodzenie, to może reompensata w postaci czasu wolnego? "Pracownicy zatrudnieni na stanowiskach kie...
Dodano 2019-08-22 08:35 przez dynia1960
Witam, za lipiec miałem zabraną premię za rzeczy, które nie są w moim zakresie obowiązków.Gdzie mogę dochodzić swoich praw?Proszę o pomoc, pozdrawiam
Dodano 2019-03-15 16:45 przez FranzWAP
Dzień dobry, chciałbym uzyskać odpowiedź, czy będąc pracownikiem swojej firmy, z podzielonym etatem na kierownika logistyki oraz starszego inspektora ds. BHP, mogę na zlecenie przełożonego jako organizatora szkolenia okresowego, przeprowadzić takie szkolenie w firmie, której jestem pracownikiem? Jak...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Ustawodawca zdecydował się wprowadzić uregulowania dotyczące pracy zdalnej na fali doświadczeń wynikających z rozwiązań doraźnie wprowadzonych na czas epidemii COVID-19. Znaczne zmiany w Kodeksie pracy weszły w życie 7 kwietnia 2023 roku ...
Planowana od dłuższego czasu nowelizacja kodeksu pracy dotycząca pracy zdalnej rozpoczyna swój formalny start. Zmiany zostały opublikowane w Dzienniku Ustaw 6 lutego, a więc wejdą w życie 7 kwietnia. Jak bardzo zmieni się obecnie ...
Szalony okres covidowy wymusił konieczność dostosowania się do nietypowych okoliczności w wielu dziedzinach życia społecznego. Zmiany nastąpiły także w sektorze zatrudnienia, w którym istotne było zachowanie ciągłości procesu ...
Już 7 kwietnia wchodzi w życie nowelizacja Kodeksu Pracy, która ureguluje zjawisko pracy zdalnej. Popularyzacja tego modelu gwałtownie wzrosła w okresie pandemii. Nastąpiła więc konieczność określenia na drodze ustawowej praw i ...
2024-05-31 17:17
2024-05-29 23:22