Witam,
chciałabym się dowiedzieć, ile metrów przypada na jednego pracownika. Mamy hale 75 metrów kw. Jest nas 10 osób pracujących fizycznie i 2 osoby biurowe.
Czy stoły wliczane są do metrażu i jak to wygląda z pracą, ile potrzebujemy miejsca?
Proszę o odpowiedź.
2018-02-25 12:08 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt
Zapraszam na mój blog www.behapowcy.pl Polecam www.mirp.pl
Dodano 2018-01-13 14:09 przez michalmmm
Witam,
mam pytanie: czy pracownik, który pracuje na dachu, który musi być wyposażony w szelki bezpieczeństwa, zamiast szelek może mieć założoną uprząż wspinaczkową jako zabezpieczenie przed upadkiem?
Dodano 2017-12-29 11:32 przez Momek
Dzień dobry,chciałabym zapytać czy malowanie pomieszczeń, w których pracują pracownicy przy komputerach jest zgodne z obowiązującymi przepisami? Pracujemy w biurze na tak zwanym open space, nasz pracodawca postanowił pomalować całe piętro, w tym również pomieszczenie w którym pracujemy. Ma zamiar zr...
Dodano 2017-12-05 20:10 przez Skyen001
Witam,mam pytanie dotyczące tego, ile kilogramów może pchać i ciągnąć wózkiem 4-kołowym bez silnika?Wózek podobny jak do dziecka z 6 skrzynkami. Dodam, że pracuję 8 godzin i jeżdżę nim cały czas.
Dodano 2019-07-22 15:07 przez olazębala90
Witam,czy BHP-owiec działający z ramienia generalnego wykonawcy może przeprowadzać rutynowego kontrole stanu trzeźwości zgodnie z obowiązującymi przepisami?Czy zapis w BIOZ dotyczący rutynowych kontroli stanu trzeźwości upoważnia go do tego?
Dodano 2018-10-30 09:19 przez Robur1
Dzień dobry,czy istnieje ustawa regulująca czas pracy na terenach, gdzie prowadzone są prace przy oczyszczaniu terenów z materiałów niebezpiecznych? Pytam ponieważ w innych krajach europejskich regulacja ta odnosi się do tych prac i zabrania wykonywania ich w godzinach po zmierzchu do świtu. Poza ty...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
17 listopada 2023 r. weszły w życie nowe przepisy dotyczące BHP na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Co takiego się zmieniło i na co muszą przygotować się pracodawcy?
Prace na wysokości zaliczane są do prac szczególnie niebezpiecznych. Nic w tym dziwnego- upadki z drabin, rusztowań itp. stanowią dość duży procent wszystkich wypadków przy pracy. Pracodawca, którego podwładni muszą wspinać się na ...
Pomieszczenia oraz stanowiska pracy powinny przede wszystkim sprzyjać komfortowi zatrudnionych. Dlatego też niedopuszczalne jest np. aby na jednego pracownika przypadało mniej niż 2 mkw. wolnej powierzchni podłogi. Niebagatelne znaczenie ma ...
Od dziś, tj. od 17 listopada br., wchodzą w życie nowe przepisy dotyczące bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. Pracodawcy mają 6 miesięcy na wprowadzenie zmian, ale nie w każdym przypadku. Co ...
2024-05-31 17:17
2024-05-29 23:22