Witam!
W firmie, w której pracuję na dwie osoby jest wyznaczony czas pracy od pn-pt w godz: 9:00 - 18:00 oraz w sobotę od 9:00 do 14:00. Obydwie osoby są zatrudnione na pełen etat. Mojej osobie przypadło zadanie stworzenia grafiku. Wymyśliłam to w ten sposób: Jedna osoba pracuje od pn-pt: 9:00-17:00 Druga: od pn-pt: 12:00-18:00 oraz w sob: 9:00 - 14:00 Tygodnie pracy są przepracowywane naprzemiennie (raz jeden, raz drugi pracownik). W miarę jednak "dokształcania się" w prawie pracy (nie jestem osobą przeszkoloną w tym zakresie), zaczynam mieć wątpliwości, czy aby ten system jest poprawny (5-cio dniowy tydzień pracy, sobotni dodatek 50% tylko w przypadku wynagrodzenia, a nie godzin pracy, etc). Jeśli ktoś z Państwa mógłby mi coś podpowiedzieć, będę niezmiernie wdzięczna. Pozdrawiam!Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-05-31 17:17
2024-05-29 23:22