eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo pracyCzy taki zakres obowiązków pracownika jest poprawny?


2017-04-26 13:55 autor: konto usunięte

2 079 odsłon

Czy taki zakres obowiązków pracownika jest poprawny?

Dzień dobry,

Mam pytanie związane z zakresem obowiązków, czy jest on poprawny. Pracuję na stanowisku specjalista ds. rozliczeń z NFZ. Dalej wyszczególnione, że jestem odpowiedzialna za pracę związane z rozliczaniem kontraktów na usługi medyczne wykonywane w mojej placówce.

W dalszej części wyszczególnione są moje obowiązki i dopisane trzy, do których mam wątpliwości. Czy podstawne jest, żebym na takim stanowisku miała też wystawiać faktury za księgowe nie związane z kontraktami NFZ, wysyłała dokumenty do PFRON i przekazywanie danych do ZUS, GUS oraz US? Te trzy są obowiązkami kadrowej, ale wpisali mi je też na jej życzenie.

Dziękuję za odpowiedź.

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2017-04-26 17:32 autor odpowiedzi: Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting

    To pracodawca okresla zakres obowiązków dla każdego pracownika. Nie ma w tym nic niezwykłego.

    GFX-Consulting www.gfx-consulting.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • konto usunięte

    Dodano 2014-12-13 07:48 przez konto usunięte

    Nierówne traktowanie w pracy

    Witam,od 3.12.2014 roku zatrudniłam się w firmie świadczącej zlecenia jakościowe dla firm produkcyjnych, czyli w tzw. firmie zewnętrznej na podstawie umowy o pracę na czas określony gdzie norma tygodniowa wynosi 40 godz. pracy, czyli 8 godz. przez 5 dni w tygodniu. Warunkiem obecności jest podpis na...

  • amorki241

    Dodano 2019-01-20 13:57 przez amorki241

    Pytanie o prawa w ciąży na umowie próbnej zawartej na 3 miesiące

    Witam, 7 stycznia zaczęłam nową pracę. Dostałam umowę na okres próbny 3 miesiące. Wczoraj okazało się, że jestem w 11. tygodniu ciąży. Kiedy mogłabym iść na L4 i czy przysługuje mi ochrona w pracy, jako kobiecie w ciąży.
    Zostałam zatrudniona jako kasjerka, a wykonuję ciężką pracę ponieważ stawiają ...

  • lejo2

    Dodano 2018-04-22 21:03 przez lejo2

    Skrócenie okresu wypowiedzenia

    Witam,okres wypowiedzenia umowy w firmie, w której pracuję wynosi 3 miesiące. Ze względu na zmęczenie psychiczne i przeciążenie obowiązkami chciałabym skrócić ten czas do miesiąca. Rozwiązanie na podstawie porozumienia stron nie wchodzi w grę, ze względu na złośliwe nastawienie ze strony pracodawcy....

  • zyzia

    Dodano 2015-01-30 22:28 przez zyzia

    Problem z umową kontraktową

    Witam! Obecnie jestem na umowie kontraktowej, do której zresztą zostałem zmuszony (wcześniej była umowa o pracę). Dodam, że wykonuję dokładnie taką sammą pracę, jak na umowie wcześniej, czyli ratownik w transporcie sanitarnym i mam coraz większe wątpliwości, ponieważ umowa kontraktowa jest tak skons...

  • janusz195

    Dodano 2014-11-21 19:55 przez janusz195

    Praca akordowa. Co mam robić?

    Witam,mam pytanie odnośnie akordu. Pracuję w branży meblowej, która wykonuje z 100 różnych modeli mebli o różnych normach czasu i które potrzebują starania estetycznego pracownika. Chodzi oto, że np. ja dostaję od brygadzisty narożnik 3-elementowy, który żaden inny pracownik nie ma zamiaru robić ze ...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

W umowach o pracę często pojawia się zapis o konieczności wykonywania przez pracownika "dodatkowych zadań zlecanych przez pracodawcę". Czy można zwolnić pracownika uchylającego się od ich wykonywania?

Wykonywanie poleceń służbowych należy do podstawowych obowiązków każdego zatrudnionego. Kodeks pracy traktuje to zagadnienie zdawkowo, dlatego też warto przyjrzeć się, jakie stanowisko w tej kwestii prezentowane jest w aktualnym ...

Zaznajomienie pracownika z zakresem obowiązków, które należą do niego w związku z wykonywaną pracą, stanowi jedną z podstawowych powinności zatrudniającego. Przyjrzyjmy się, jak należy tego dokonać.

Pracownik nie chce podpisać zakresu czynności do swojego stanowiska pracy, ponieważ nie zgadza się na punkt "i inne czynności nie wymienione w zakresie obowiązków". Czy można ten zapis zamieścić w zakresie?

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo pracy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania