Mój pracodawca jest podwykonawcą innej firmy i ta firma zrezygnowała z jego usług. Czy pracodawca może mi dać inny zakres obowiązków, jeśli w umowie jest punkt mówiący o tym, że pracodawca może dostosować szczegółowy zakres obowiązków pracownika w ramach powierzonego pracownikowi stanowiska w zależności od bieżących potrzeb przedsiębiorstwa pracodawcy.
Co jeśli zakres obowiązków będzie taki, że ja nie bedę potrafiła wykonać tych zadań i czy muszę podpisać te nowe obowiązki i co jeśli ich nie podpiszę?
Pozdrawiam
2016-10-26 21:07 autor odpowiedzi: Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting
GFX-Consulting www.gfx-consulting.pl
Dodano 2015-11-20 18:46 przez Donia123
Witam,jeżeli pracownik administracji, który wykonuje typowe prace biurowe otrzyma powierzenie innej pracy niż określona w umowie na stanowisko kasjera, to czy nie zachodzi tu oddelegowanie do pracy wymagającej dużo niższych kwalifikacji? Powierzenie innej pracy dotyczy połowy wymiaru etatu (kilka g...
Dodano 2015-07-03 08:45 przez iwon661
Witam,
pracuję w urzędzie wojewódzkim w danym oddziale. Od 15 miesięcy dodatkowo uczestniczę w wydziałowym zespole wykonując zadania z innego oddziału (zupełnie inny zakres obowiązków), za co nie dostaję żadnego dodatku zadaniowego, natomiast otrzymałam jedną nagrodę specjalną.
W tej chwili sytuacja...
Dodano 2014-07-13 21:36 przez Karolinaaa88
Witam,
w kwietniu dostałam się na staż w agencji reklamowej. Po 2 miesiącach zadowolony pracodawca zaproponował mi pracę na pełny etat. Ustaliliśmy warunki zatrudnienia (początkowo umowa zlecenie, po 3 m-cach okresu próbnego umowa o pracę) i od 1 czerwca zaczęłam pracować normalnie. Do tej pory nie ...
Dodano 2014-05-19 13:27 przez konto usunięte
Witam,
jestem w sytuacji, gdzie pracodawca chce nałożyć na mnie dodatkowe obowiązki dotychczas niezwiązane z moim zakresem obowiązków. Czy mam obowiązek się zgodzić i czy nieprzyjęcie tych nowych obowiązków skutkować będzie np. wydaleniem mnie z pracy? Nadmienię, że zajmuję się składaniem tekstów do...
Dodano 2018-04-19 13:57 przez bara81
Pracuję na stacji paliw, w umowie mam napisane rodzaj wykonywanej pracy "sprzedawca". Pracodawca otworzył na stacji kantor wymiany walut nie informując nas (pracowników) osobiście. Do naszych obowiązków należeć będzie obsługa tego kantoru (nadmieniam, że stacja nie posiada ochrony ani szyby zabezpie...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Czasowe powierzenie obowiązków innego rodzaju niż wynikające z umowy o pracę nie wymaga formy pisemnej. Może być dokonane ustnie. Warto jednak sporządzić pisemny dokument.
Wykonywanie poleceń służbowych należy do podstawowych obowiązków każdego zatrudnionego. Kodeks pracy traktuje to zagadnienie zdawkowo, dlatego też warto przyjrzeć się, jakie stanowisko w tej kwestii prezentowane jest w aktualnym ...
Rozważmy następującą sytuację: pracownik nie stawił się w pracy, nie informując pracodawcy o powodach swojej absencji. Gdy wreszcie zadzwonił do firmy (w 4 dniu nieobecności), szef, nie pozwalając na żadne tłumaczenia, zakomunikował ...
W umowach o pracę często pojawia się zapis o konieczności wykonywania przez pracownika "dodatkowych zadań zlecanych przez pracodawcę". Czy można zwolnić pracownika uchylającego się od ich wykonywania?
2024-05-31 17:17
2024-05-29 23:22