2008-12-09 17:54 autor: konto usunięte
4 746 odsłon
proszę o wyjaśnienie jak, jako pracownik mam interpretowac "przeciętnie 40-godzinny tydzień pracy" oraz "przeciętnie 5-dniowy tydzień pracy". czym jest zwrot "przeciętnie"? jestem pracownikiem biurowym, pracuję od 7-15h + pierwsza sobota miesiąca. Czy należy się więc pracownikom biura, w którym pracujemy dzień wolny za sobotę? Czy w myśl "przeciętnie" 40-godzinowego tygodnia pracy , nie. dziękuję za wszelką pomoc.
2008-12-10 09:58 autor odpowiedzi: konto usunięte
2008-12-14 09:25 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
2009-07-01 17:51 autor odpowiedzi: buzz102
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-05-31 17:17
2024-05-29 23:22