eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo pracyZmiana stanowiska pracy a dodatkowa praca


2014-11-11 12:31 autor: pracownik1233

2 275 odsłon

Zmiana stanowiska pracy a dodatkowa praca

Witam,

jestem zatrudniona w firmie od roku w sierpniu zmieniliśmy nazwę, a co za tym idzie dostałam do podpisania porozumienie stron zmieniające warunki umowy - zmianie uległa nie tylko nazwa, ale także moje stanowisko. Tydzień wcześniej dostałam informację o dodatkowych obowiązkach (ustnie obietnica premii za każde zamówienie).

Teraz chcą mi zmienić kartę stanowiskową z uwzględnieniem tych obowiązków i zmianie stanowiska, ale bez dodatkowego wynagrodzenia. Nie zgadzam się z dodatkowymi obowiązkami bez dodatkowego wynagrodzenia. Co mogę zrobić w tej sytuacji, skoro mam zmienione już stanowisko?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2014-11-11 20:24 autor odpowiedzi: Grzegorz Faluszczak GFX-Consulting

    Jeżeli nie ma Pani warunków pracy oraz zakresu obowiązków na piśmie, to powinna się Pani o nie domagac. Jeżeli dostane Pani wypowiedzenie zmieniające warunki pracy i nie zgodzi się z nimi, to wypowiedzenie to przejsdzie w wypowiedzenie definitywne czyli zwolnienie, a od tego pozostaje tylko odwołanie do sądu.

    GFX-Consulting www.gfx-consulting.pl

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • onizuka81

    Dodano 2013-07-26 16:17 przez onizuka81

    Częsta zmiana stanowiska pracy. Czy można tak robić?

    Witam,
    Czy wyrywkowe zmiany stanowisk są dozwolone? Jestem uniwersalnym pracownikiem i kiedy tylko jest potrzeba (zdarza się to nazbyt często), jestem odsyłany na inne stanowiska - praca na swoim nie sprawia mi żadnych problemów tymczasem przez te drugie, po raz kolejny mam chorobowe...
    Inni pracown...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-11-25 08:02 przez konto usunięte

    Stanowisko pracy a zakres obowiązków

    Witam,
    ponad rok temu dostałam pracę lecz bez zakresu obowiązków. Słownie było powiedziane, że będzie to praca biurowa - generalnie dozór. W umowie o pracę jest napisane tylko stanowisko. Dopiero teraz mam dostać zakres obowiązków, a w większości jest to praca umysłowa, ale jest tam także zawarta pr...

  • orzeszek189

    Dodano 2017-11-02 07:05 przez orzeszek189

    Zmiana stanowiska a zakres obowiązków

    Witam,pracodawca zmienił mi nazwę stanowiska pracy, ale nie dostałam nowego zakresu obowiązków. Czy jest to zgodne z prawem? Poprzednie stanowisko było jako zastępca kierownika. Obecnie przy podpisaniu zmiany stanowiska powiedział, że będzie to dział UR - stąd nowe stanowisko, ale zakresu obowiązków...

  • alutek3

    Dodano 2015-01-02 15:46 przez alutek3

    Zmiana stanowiska pracy. Czy mogę wrócić do wcześniejszego stanowiska?

    Witam serdecznie,trzy miesiące temu po namowach i prośbach pracodawcy o wsparcie zgodziłam się na zmianę stanowiska pracy. Poprzednio na tym stanowisku pracowały dwie osoby, z czego jedna w tym samym momencie się zwolniła, a druga poszła na zwolnienie lekarskie, w związku z czym zaistniała pilna pot...

  • tadeusz1117

    Dodano 2014-11-29 08:08 przez tadeusz1117

    Czy przyjąć angaż zmieniający wykonywany zawód?

    Jestem w wieku przedemerytalnym i zatrudniony jako elektryk (wykształcenie technik elektryk). Pracodawca chce zmienić mi angaż (za porozumieniem stron) na zawód "energetyk", który w tej małej firmie (mniej niż 20-pracowników), nie mający nic wspólnego z wytwarzaniem energii.Podejrzewam, że jest to t...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Pracodawca powierzając pracownikowi nowe obowiązki wykraczające poza określony w umowie rodzaj pracy, może tego dokonać jedynie za zgodą pracownika. Rozszerzenie zakresu czynności nie wymaga automatycznej zmiany stanowiska pracy, jak ...

Rozważmy następujący przypadek: zatrudniamy pracownika na umowę na czas nieokreślony na stanowisku administracyjnym. Zamierzamy zmienić pracownikowi stanowisko na pracownik ds. personalnych w celu zastępstwa osoby przebywającej na zwolnieniu ...

Jak ustalić w umowie o pracę "miejsce pracy" pracowników, którzy budują domy mieszkalne dla klientów firmy w całej Polsce? Klienci zapewniają wyżywienie i nocleg, a firma dowozi pracowników na miejsce budowy samochodem firmowym. Pracownik ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo pracy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania