chciałam się dowiedzieć więcej na temat obniżenia wymiaru czasu pracy. Obecnie w firmie jest mało zamówień i zezwolono pracownikom na urlopy bezpłatne. Ja poprosiłam o obniżenie wymiaru czasu pracy do 3/4, ale mi odmówiono tłumacząc, że firma nie praktykuje niepełnych etatów. Następnie dowiedziałam się, że przysługuje mi możliwość obniżenie wymiaru czasu pracy na mocy art. 186#7 k.p. Czy jeżeli powołam się na ten artykuł to pracodawca musi zgodzić się na obniżenie? W jaki sposób ustala się szczegóły- chciałabym pracować po 6 godz przez 5 dni (wykonuję pracę biurową) od 8:00 do 14:00-czy pracodawca powinien i w tym przypadku przyjąć moją propozycję, czy też ustalenia są w innym trybie?
2008-09-05 13:41 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
2008-09-07 19:27 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
2009-06-10 10:33 autor odpowiedzi: viki11
2009-06-11 16:24 autor odpowiedzi: mia70
2011-11-09 14:19 autor odpowiedzi: mjk3k
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-05-31 17:17
2024-05-29 23:22