eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo pracywlasny laptop


2007-11-23 13:04 autor: konto usunięte

2 159 odsłon

wlasny laptop

witam

od roku uzywam swojego laptopa w pracy a moj pracodawca nie pali sie z zakupem laptopa na moje stanowisko.

czy w tym wypadku moge w jakis sposob obciazyc pracodawce kosztami zwiazanymi z uzywaniem swojego sprzetu?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2007-11-23 14:18 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Wszystko zależy jaką ma Pan umowe o prace???, gdyz niektore z umow przewiduja wykorzystanie przez pracownika wlasnego sprzetu do pracy. Zgodnie przepisami pracy pracodawca powinien zapewnić pracownikom sprzęt do wykonywania pracy.

    Jednakze możliwe jest, by pracownik używał własny sprzęt - komputer, drukarkę, skaner, korzystał z sieci Internet. W takim przypadku może Pan umówić się z pracodawcą, że będzie zwracał ponoszone koszty.

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo pracy

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania