Od kilku miesiecy (10-ciu) pracuje w firmie wykonując zupelnie inne obowiązki niż stanowisko na które sie zatrudniłem. Pracodawca od poczatku argumentował, iż musze się "doszkolic" -nie podpisywalem żadnego aneksu odnośne szkolenia itp.
Jak ta sytuacja ma się do przepisów Prawa Pracy: -np. O równym traktowaniu pracowników -bądz też so samej umowy o pracę-która chyba obliguję do "czegoś" mojego pracodawcę czyli zapewnieniu mi pracy zgodnie z umową i moimi kwalifikacjami. -czy mogę ubiegac się o odszkodowanie od pracodawcy. -jakie przepisy prawa pracy regulują to zagadnienie. Z góry dziękuję za pomoc.[/B][/B] [/b]2007-11-22 16:00 autor odpowiedzi: konto usunięte
2008-01-27 11:25 autor odpowiedzi: konto usunięte
2008-01-27 19:10 autor odpowiedzi: Joanna.P
2008-01-28 11:56 autor odpowiedzi: konto usunięte
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2024-05-31 17:17
2024-05-29 23:22