eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckieOdesłanie towaru na gwarancję. Kto powinien ponieść koszty przesyłki?


2013-07-09 15:41 autor: malinka23456

5 919 odsłon

Odesłanie towaru na gwarancję. Kto powinien ponieść koszty przesyłki?

Kto ponosi koszty odesłania towaru na gwarancję?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2013-07-10 08:13 autor odpowiedzi: Brykczyńscy i Partnerzy Adwokacka Spółka Partnerska

    Informacja o kosztach przesyłki zawarta jest w gwarancji. Jeśli reklamacja będzie nieuzasadniona zazwyczaj koszty nie są zwracane.

    Jakub Brykczyński tel. 606 101 482 || Anna Brykczyńska tel. 606 717 929

    Oceń odpowiedź 0 1

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • zodiak

    Dodano 2013-06-05 20:01 przez zodiak

    Reklamacja zabawki. Co mogę zrobić, gdy sklep nie chce jej przyjąć?

    Witam,
    Spotkała mnie przykra sytuacja związana z zakupem zabawki i próbą jej reklamacji. Kupiłam tzw. "kota w worku", czyli nie kazałam wyciągnąć zabawki z opakowania sugerując się opisem i zapewnieniem, że działa. Wygląd opakowania - lekko zużyty - skłonił mnie do zapytania o rabat, bezskutecznie. ...

  • konto usunięte

    Dodano 2013-02-26 16:32 przez konto usunięte

    Odmowa reklamacji - co zrobić?

    Szukam pomocy, ponieważ nie uznano mi reklamacji kurtki.
    Co dalej?

  • lilka123

    Dodano 2015-12-27 14:51 przez lilka123

    Reklamacja psującej się zabawki dla dziecka

    Witam,w listopadzie kupiłam dziecku samochód na pilota. Nie mam paragonu ani opakowania. Samochód na początku jeździł odpakowany, dopiero w wigilię teraz jeździ tak jak by chciał, a nie mógł. Baterie są nowe. Czy jest jakiś sposób by autko oddać?

  • irekun

    Dodano 2015-10-18 07:18 przez irekun

    Nieprzyjęcie reklamacji

    Szkoła publiczna kupiła maszynę sprzątającą o wartości ponad 17 tys. zł, która w okresie gwarancji uległa zepsuciu. Sprzedawca i zarazem serwisant nie przyjmuje do wiadomości, że maszyna wróciła po naprawie z tą samą usterką. Nie odpowiada na telefony i e-maile oraz unika kontaktu.Z jakich narzędzi ...

  • ela8090

    Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090

    Zakup dla firm a prawo do reklamacji

    Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Z okazji świąt Bożego Narodzenia chętnie obdarowujemy swoich bliskich i przyjaciół prezentami. Na ich zakup zostało już niewiele czasu, dlatego Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 10 porad dla wszystkich pomocników Świętego ...

Grudzień to czas wzmożonego ruchu w galeriach handlowych i większej aktywności klientów na stronach sklepów internetowych. Święta Bożego Narodzenia są doskonałą okazją do obdarowywania najbliższych upominkami. Jednak co zrobić z ...

Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...

24 listopada przypada tegoroczny Black Friday. Jednak już teraz sklepy proponują różnego rodzaju akcje promocyjne w ramach Black Weeks. Z tej okazji UOKiK przypomina, w jaki sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być prezentowana ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania