Jeśli sprzedawca przy towarze sugeruje określoną cenę, a idąc do kasy żąda ceny wyższej to w takim razie mam prawo do kupna tego towaru w cenie niższej (cenie przy towarze) ?
2013-01-28 15:41 autor odpowiedzi: konto usunięte
Witam, wystawienie towaru z ceną uważa się za zaproszenie do zawarcia umowy. Jeżeli cena ta różni się od ceny w kasie konsumetn winien zwórcić uwagę na to sprzedawcy. Takie praktyki moga skutkować wprowadzeniem konsumenta w błąd.
Jednakże obecny model konsumenta, to dobrze poinformowany, uważny i rozsądny.
Dodano 2016-03-31 09:38 przez nerion
Witam,załóżmy, że kawa o gramaturze 250 g kosztuje 5 zł, a kawa o gramaturze 500g kosztuje 12 zł. Czy jest to zgodne z przepisami, aby ta większa kawa była droższa niż dwa opakowania małej kawy?
Dodano 2013-10-24 05:14 przez konto usunięte
Witam,
proszę o poradę w poniższej sprawie: 27.09.2013 zamykałem sklep i lokal, który użytkowałem wynajęła inna firma. Właścicielka firmy zaproponowała mi że odkupi ode mnie kaseton reklamowy znajdujący się na zewnątrz budynku (kaseton używany 18 miesięcy). Po negocjacji dogadaliśmy się co do ceny 8...
Dodano 2022-02-09 15:44 przez konto usunięte
Witam. Mam problem. Co zrobić, jeśli pracownik sprzedał papierosy po cenie niższej niż na opakowaniu?
Dodano 2013-01-17 12:30 przez igmax
Telefonicznie pani zaproponowała biznes plan na bezzwrotną dotację z EFS na rozwój firmy wraz z płytą. Poinformowała mnie, że gdybym miała pytania, to mogę dzwonić na podane nr, ona we wszystkim pomoże, i że mogę to również zwrócić w ciągu 14 dni. Teraz okazuje się, że te dokumenty są nic nie warte....
Dodano 2013-01-21 08:47 przez Kaś
Jeśli przy kasie widnieje napis "Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się" lub "Towar przeceniony nie podlega reklamacji". Czy faktycznie klient nie ma wówczas prawa do reklamacji?
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Czy poziomy sprzedaży dla różnych poziomów cen są przewidywalne? Czy szefowie sprzedaży i marketingu skazani są na zgadywanie, czy też mogą skutecznie wspomagać decyzje cenowe i z rozsądnym przybliżeniem przewidywać ich skutki dla ...
Inspekcja Handlowa skontrolowała 84 parkingi i 125 myjni samochodowych w całej Polsce. Sprawdzano, czy przedsiębiorcy w prawidłowy sposób informują klientów o cenach usług. Okazało się, że 23 proc. z nich nie robi tego właściwie.
Choć już od ponad roku funkcjonuje dyrektywa Omnibus, zjawisko oszukiwania klientów na promocjach nadal może obejmować nawet 10-15% e-handlu. Głównie dotyczy to małych i średnich podmiotów, które najmocniej odczuwają presję konkurencji, ...
Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42