Witam,
w skrócie, zamówiłem w pewnym sklepie meble na kwotę 3000 zł, wpłacając zaliczkę w wysokości 1500 zł. Termin realizacji był określony na początek lutego, a meble dopiero co przyjechały do sklepu. Nie udało mi się porozumieć ze sklepem ani w formie dialogu, ani przez BOK co do rekompensaty w związku z zaistniałą sytuacją.
Chciałbym odstąpić od zakupu i uzyskać zwrot wpłaconej przeze mnie zaliczki. Gdy przekazałem tą informację w BOK-u otrzymałem wiadomość, że w obecnej sytuacji nie przysługuje mi prawo do odstąpienia do umowy. Zamówienie zostało już zrealizowane o czym zostałem poinformowany. Nadmieniam, że nie zapłaciłem reszty kwoty za zamówienie. Czy przysługuje mi zwrot zaliczki? Jeśli tak to jak się do tego zabrać? Otrzymałem kolejnego maila z BOK-u o następującej treści
"Sprzedawca wywiązał się z umowy dostaczając towar do punktu sprzedaży, zamówienie tym samym zostało zrealizowane. W tym momencie oczekujemy na jego opłacenie w całości. Tym samym podtrzymujemy swoją wcześniejszą, odrzucającą decyzję."
Pozdrawiam
Dodano 2018-07-27 13:34 przez atteks
Kupiłam w sklepie internetowym telefon, od razu złożyłam rezygnację, jednak pieniądze już zapłaciłam za towar. Zaczęłam się upominać o zwrot i wtedy sklep internetowy zmienił dane właściciela na stronie.Czy mogę zgłosić to PIP aby skontrolowali właściciela sklepu? Potwierdzenie zapłaty mam na firmę ...
Dodano 2018-06-21 15:41 przez Justyna
Dzień dobry,kupiłam torebkę w czerwcu, po dwóch miesiącach torebka, a dokładnie łańcuch służący jako pasek koloru srebrnego zaczął się wycierać i brudzić ubranie. Złożyłam reklamację, ale dostałam odpowiedź, że zamki i ozdoby oraz łańcuszki nie podlegają reklamacji.Proszę o odpowiedź, czy sprzedawc...
Dodano 2018-03-12 10:34 przez monika864
Witam,
co mogę zrobić z takim mechanikiem, który miał wymienić świece w aucie, a jedna mu się ułamała, wpadła do środka. Wynik taki, że niby wszystko mechanik wyjął ze środka, a teraz auto nie równo chodzi, czyli mechanik mówił, że prawdopodobnie zostały porysowane tłoki.
On nie poczuwa się do odpow...
Dodano 2017-12-01 08:57 przez Olutek22
Witam, pękła mi opona, podjechałam do wulkanizatora. Zakupiłam dwie opony, otrzymałam paragon. Po około miesiącu okazało się, że uchodzi powietrze z zakupionej opony.
Podjechałam do wulkanizatora z reklamacją (dodam, że auto głównie stoi na parkingu, po wymianie może z 6 razy było nim jeżdżone) fach...
Dodano 2018-09-09 01:45 przez SwiadomyObywatel
Kupiłem przedmiot na znanym ogolnopolskim portalu z dostawą własną sprzedającego (nie kurierem). W rażący sposób naruszył zasadę swojego regulaminu, dotycząca tej właśnie dostawy, ponieważ nie dostarczył towaru w wyznaczonym przez samego siebie terminie. Dodatkowo kupując (jednocześnie zgadzając się...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...
24 listopada przypada tegoroczny Black Friday. Jednak już teraz sklepy proponują różnego rodzaju akcje promocyjne w ramach Black Weeks. Z tej okazji UOKiK przypomina, w jaki sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być prezentowana ...
1 stycznia 2023 r. wchodzi w życie wiele ważnych dla konsumentów przepisów. Zmiany dotyczą zakupów online i na wyprzedażach, reklamacji wadliwych produktów, zakupów na pokazach handlowych i wycieczkach. Oto poradnik po najważniejszych ...
Zaczęły się wakacje, na które wielu z nas poleci samolotem, także z biurem podróży. Będziemy wynajmować hotele i korzystać z usług wypożyczalni samochodów. Niestety nie zawsze wszystko przebiegnie zgodnie z planem. Zaginiony bagaż czy ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42