Kiedy rekojmia musi być uwzględniona przez Neonet? Oni próbują zepchnąć na gwarancje.
2019-09-26 19:26 autor odpowiedzi: Dorota Ł.
Dodano 2018-11-09 13:43 przez lidia13
Trzy miesiące temu kupiłam okulary firmy Hugo Boss. Otrzymałam na nie dożywotnią gwarancję. W trakcie użytkowania uległam wypadkowi. W okularach odłamał się zausznik. Oddałam do naprawy, za którą chciałam zapłacić. Naprawa miała polegać na wymianie zausznika. Po miesiącu optyk poinformował mnie, że ...
Dodano 2017-06-26 11:17 przez Mr.Ludzik
Jak uzyskać gwarancję ochrony wrażliwych danych przed niepowołanym dostępem podczas naprawy gwarancyjnej notebooka, jeżeli są one zachowane na nośnikach tego sprzętu?Czy można skutecznie domagać się od serwisu zwrotu uszkodzonego dysku SSD wraz z naprawionym sprzętem (taki dysk pomimo, że jest uszko...
Dodano 2016-05-29 18:02 przez konto usunięte
Witam,10.06.2015 roku kupiłam okulary u optyka. Po czterech miesiącach reklamowałam oprawę bo schodził lakier, sprzedawca wymienił oprawę. Teraz złożyłam reklamacje na podstawie art. 560 par. 1KC i zażądałam zwrotu gotówki za okulary, powołując się na ponowne ścierania lakieru i złamania zausznika, ...
Dodano 2016-03-01 11:24 przez sabinka1234
Witam,
klientka dokonała naprawy silnika w samochodzie w warsztacie samochodowym we wrześniu 2014 roku. Części były powierzone (klientki) używane, kupiła je na allegro. Kilka dni temu (1,5 roku od naprawy) wysłała pismo żądając zwrotów kosztów naprawy i części, ponieważ auto się właśnie zepsuło, a o...
Dodano 2018-01-30 14:14 przez Pit-R
Pracuję w fabryce produkującej maszyny transportowe i bardzo często spotykam się z pytaniem: "kto zapłaci za dojazd, transport w celu naprawy gwarancyjnej sprzętu do waszego serwisu"?Dodam, że nie prowadzimy sprzedaży detalicznej (fabryka - klient/konsument), a nasze produkty sprzedajemy tylko prze...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Europosłowie przyjęli rozwiązania zachęcające konsumentów do naprawiania produktów zamiast kupowania nowych.
Komisja Europejska przyjęła dziś nowy wniosek w sprawie wspólnych zasad promujących naprawę towarów. Wniosek wprowadza nowe "prawo do naprawy", którego celem jest ułatwienie konsumentom naprawy towarów i zwiększenie opłacalności ...
Przygotowania do świąt ruszyły pełną parą. Z tej okazji Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało porady związane z najczęstszymi problemami konsumentów związanymi ze świątecznymi zakupami i podróżami. Dowiedz się, jakie masz ...
Szykują się istotne zmiany przepisów dotyczących ochrony praw konsumentów. Obejmą one wszystkich przedsiębiorców prowadzących sprzedaż na rzecz konsumentów, ponieważ dotyczą odpowiedzialności z tytułu rękojmi i gwarancji za wady ...
2016-07-22 10:42
2016-05-13 13:06