W lipcu mojego tatę odwiedził w domu przedstawiciel firmy telekomunikacyjnej i nakłonił do podpisania umowy o świadczenie usług - abonament telefoniczny, router internet, zapewniając, że dzięki temu będzie płacił niższe rachunki. Wszystkie te usługi świadczone są przez inną firmę - a więc przychodzą po dwie faktury.
Oczywiście nie poinformował nikogo o podpisaniu umów w czasie, kiedy możliwe było odstąpienie do 14 dnia. Czy istnieje możliwość odstąpienie od umowy?
Dodam, że tata nie korzysta z internetu, nie zna się zupełnie na zagadnieniach z nim związanych (niestety od lat umowy na wszystkie media były przedłużane na jego imię i nazwisko) i pracownik firmy miał zapewne tego pełną świadomość, co więcej na umowie brak uzupełnionej daty rozpoczęcia świadczenia usług. Czy mamy jakieś podstawy, aby wnioskować o unieważnienie umowy?
Dodano 2015-01-26 13:35 przez konto usunięte
Witam serdecznie,mam następujący problem i bardzo proszę o poradę.Kupiłam telefon komórkowy z abonamentem (aneks/przedłużenie umowy). Prowadzę jednoosobową działalność gospodarczą, która jest zawieszona od prawie 2 lat. Była zawieszona w momencie przedłużania umowy. Telefon nie jest używany do celó...
Dodano 2018-06-21 15:41 przez Justyna
Dzień dobry,kupiłam torebkę w czerwcu, po dwóch miesiącach torebka, a dokładnie łańcuch służący jako pasek koloru srebrnego zaczął się wycierać i brudzić ubranie. Złożyłam reklamację, ale dostałam odpowiedź, że zamki i ozdoby oraz łańcuszki nie podlegają reklamacji.Proszę o odpowiedź, czy sprzedawc...
Dodano 2017-08-08 23:32 przez aleksa
Zatrudniliśmy DJ-a na wesele. Podpisaliśmy umowę, w której musieliśmy zapłacić zadatek (w umowie był zapis, że w przypadku naszej rezygnacji z jego usług nie otrzymamy zadatku i będziemy musieli pokryć 50 % kosztów). DJ stawił się na sali weselnej o godz. 12, czyli 5 godzin przed rozpoczęciem wesela...
Dodano 2018-05-06 22:15 przez ewelina3341
Podczas podłączania ładowarki do kontaktu iskrzyło, więc kupiłam nową ładowarkę. Na początku było dobrze, nie iskrzyło ale teraz jest znów to samo.Czy to wina laptopa?
Dodano 2018-01-30 14:14 przez Pit-R
Pracuję w fabryce produkującej maszyny transportowe i bardzo często spotykam się z pytaniem: "kto zapłaci za dojazd, transport w celu naprawy gwarancyjnej sprzętu do waszego serwisu"?Dodam, że nie prowadzimy sprzedaży detalicznej (fabryka - klient/konsument), a nasze produkty sprzedajemy tylko prze...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
- Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...
W dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e – commerce chcemy omówić największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy cyfrowej, która obok omówionych w poprzednich artykułach ...
W dzisiejszym artykule cyklu nowych obowiązków sprzedawców branży e-commerce będziemy omawiać stan implementacji oraz największe zmiany, jakie na polskim rynku wprowadziła implementacja dyrektywy towarowej, która obok dyrektywy cyfrowej i ...
Dziś Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji eksperci Intrum postanowili przyjrzeć się jednemu z najważniejszych praw konsumenta, czyli uprawnienia do zwrotu zakupionego towaru. Czy w każdej sytuacji jest to możliwe? Jak zwrócić towar ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42