Trzy miesiące temu kupiłam okulary firmy Hugo Boss. Otrzymałam na nie dożywotnią gwarancję. W trakcie użytkowania uległam wypadkowi. W okularach odłamał się zausznik. Oddałam do naprawy, za którą chciałam zapłacić.
Naprawa miała polegać na wymianie zausznika. Po miesiącu optyk poinformował mnie, że okulary już są nieprodukowane i może założyć zausznik w innym kolorze bez logo firmy. Co mogę zrobić? Przy zakupie nie miałam informacji o tym, że są to okulary już nieprodukowane i nie otrzymałam żadnej zniżki z tego tytułu.
Dodano 2013-07-09 15:41 przez malinka23456
Kto ponosi koszty odesłania towaru na gwarancję?
Dodano 2013-10-08 10:20 przez asts1
Witam,
kupiłem używane urządzenie kosmetyczne od firmy z fakturą VAT. Już podczas montażu urządzenia w gabinecie okazało się, że obudowa jest w kolorze innym niż uzgodniony, a do tego kilka elementów jest uszkodzonych. W związku z tym umowiliśmy się że te elementy niezgodne z umową i uszkodone zosta...
Dodano 2018-07-27 13:34 przez atteks
Kupiłam w sklepie internetowym telefon, od razu złożyłam rezygnację, jednak pieniądze już zapłaciłam za towar. Zaczęłam się upominać o zwrot i wtedy sklep internetowy zmienił dane właściciela na stronie.Czy mogę zgłosić to PIP aby skontrolowali właściciela sklepu? Potwierdzenie zapłaty mam na firmę ...
Dodano 2018-06-21 15:41 przez Justyna
Dzień dobry,kupiłam torebkę w czerwcu, po dwóch miesiącach torebka, a dokładnie łańcuch służący jako pasek koloru srebrnego zaczął się wycierać i brudzić ubranie. Złożyłam reklamację, ale dostałam odpowiedź, że zamki i ozdoby oraz łańcuszki nie podlegają reklamacji.Proszę o odpowiedź, czy sprzedawc...
Dodano 2020-03-26 12:12 przez Dżordż
Witam,w skrócie, zamówiłem w pewnym sklepie meble na kwotę 3000 zł, wpłacając zaliczkę w wysokości 1500 zł. Termin realizacji był określony na początek lutego, a meble dopiero co przyjechały do sklepu. Nie udało mi się porozumieć ze sklepem ani w formie dialogu, ani przez BOK co do rekompensaty w zw...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Sezon letnich wyprzedaży w pełni. W szale zakupów możemy dokonać niewłaściwego wyboru. Czy kupując przecenione towary, mamy jakieś prawa? UOKiK wraz z Europejskim Centrum Konsumenckim przypominają najważniejsze uprawnienia konsumentów.
Wakacje to sezon wyprzedaży i podróży. Korzystamy wtedy z wielu usług, z których nie zawsze jesteśmy zadowoleni. Zmusza nas to do złożenia reklamacji. Europejskie Centrum Konsumenckie podpowiada, w jakim terminie przedsiębiorcy z różnych ...
Czy wiesz, że informacja sprzedawcy - "Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględniamy" - łamie twoje podstawowe prawo konsumenckie? Jak poprawnie złożyć reklamację wadliwego towaru? O jakich terminach pamiętać? - Urząd Ochrony ...
Ponad 50 proc. konsumentów dokonuje zakupów pod wpływem impulsu, a blisko 65 proc. jest przekonana, że może zwrócić do sklepu pełnowartościowy towar - wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie UOKiK. Rozpoczął się okres sezonowych ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42