eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckieNierzetelny mechanik samochodowy


2017-12-01 08:57 autor: Olutek22

2 969 odsłon

Nierzetelny mechanik samochodowy

Witam, pękła mi opona, podjechałam do wulkanizatora. Zakupiłam dwie opony, otrzymałam paragon. Po około miesiącu okazało się, że uchodzi powietrze z zakupionej opony.

Podjechałam do wulkanizatora z reklamacją (dodam, że auto głównie stoi na parkingu, po wymianie może z 6 razy było nim jeżdżone) fachowiec uznał, że to moja wina, bo przyjechałam z małą ilością powietrza i to ja popsułam oponę. Podjechałam do innego wulkanizatora i okazało się, że sprzedano mi 11-letnie opony.

Co mogę zrobić w tej sytuacji? Gdzie mogę dochodzić swoich praw z nieuczciwą firmą? Skoro jest paragon, to mogę ubiegać się o reklamację?

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2017-12-01 09:11 autor odpowiedzi: Adam Sroga - Radca prawny

    Proszę wysłać pismo z żądaniem wymiany opon na niewadliwe, a w razie odmowy lub w razie upływu wskazanego przez Panią terminu - odstąpić od umowy.

    Oceń odpowiedź 1 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

ZOBACZ PODOBNE PYTANIA

  • kasiabbb

    Dodano 2016-10-11 15:10 przez kasiabbb

    Czy mogę odstąpić od umowy kupna lodówki i wymienić towar na wolny od wad?

    Witam,mam prośbę o pomoc otóż... Kupilam lodówkę za gotówkę w sklepie stacjonarnym w niedzielę, zapłaciłam również za transport i została dostarczona w środę trzy dni później. Panowie serwisanci wnieśli i podpisałam protokół, że nie ma żadnych wad widocznych, jednakże dopiero w sobotę usiłowałam ją ...

  • lilka123

    Dodano 2015-12-27 14:51 przez lilka123

    Reklamacja psującej się zabawki dla dziecka

    Witam,w listopadzie kupiłam dziecku samochód na pilota. Nie mam paragonu ani opakowania. Samochód na początku jeździł odpakowany, dopiero w wigilię teraz jeździ tak jak by chciał, a nie mógł. Baterie są nowe. Czy jest jakiś sposób by autko oddać?

  • Bibel7

    Dodano 2015-09-25 22:13 przez Bibel7

    Czy mogę żądać wymiany lub zwrotu pieniędzy?

    Witam,kupiłem rower carbonowy z wadą ukrytą, to znaczy mocowanie koła w tylnych widełkach jest niesymetryczne przez co koło leży w widelcu krzywo. Jest to bardo mało zauważalne lecz jest w tej klasie roweru i wydane moje pieniądze w kwocie prawie 8000 zł.Rower był sprzedawany jako używany, lecz mam ...

  • Grzeg

    Dodano 2014-04-22 13:45 przez Grzeg

    Problem ze sprzedawcą internetowym

    Dzień dobry,
    mam 2 problemy związane z zakupem przez internet myjki ciśnieniowej. Pierwszy problem: parę miesięcy temu kupiłem na Allegro sprzęt jw., zapłaciłem i otrzymałem towar ale wadliwy. Poprzez e-mail (telefon nie odpowiada) uzgodniłem ze sprzedawcą, że wyślę do niego towar. Tak też zrobiłem ...

  • kokkakika

    Dodano 2013-12-01 18:15 przez kokkakika

    Czy płytę muszę zwrócić wraz z garnkami?

    Witam,
    mam pytanie związane z reklamacją produktu. Parę miesięcy temu kupiłam płytę indukcyjną wraz z garnkami w jednym ze sklepów dość dużej znanej sieci. Po uszkodzeniu płyty złożyłam reklamację (aktualna gwarancja). Reklamacja została przyjęta, zaproponowano wymianę towaru na nowy.
    Niestety poinf...

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Podobne artykuły

Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...

24 listopada przypada tegoroczny Black Friday. Jednak już teraz sklepy proponują różnego rodzaju akcje promocyjne w ramach Black Weeks. Z tej okazji UOKiK przypomina, w jaki sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być prezentowana ...

Reklamacja konsumencka zakupionego towaru to ważny termin dla każdego sprzedawcy. Ma obowiązek odpowiedzieć na reklamację konsumenta w terminie 14 dni, a brak reakcji może być dla niego bardzo bolesny.

Grudzień to czas wzmożonego ruchu w galeriach handlowych i większej aktywności klientów na stronach sklepów internetowych. Święta Bożego Narodzenia są doskonałą okazją do obdarowywania najbliższych upominkami. Jednak co zrobić z ...

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy

Poprzednie pytania