Witam,
załóżmy, że kawa o gramaturze 250 g kosztuje 5 zł, a kawa o gramaturze 500g kosztuje 12 zł. Czy jest to zgodne z przepisami, aby ta większa kawa była droższa niż dwa opakowania małej kawy?
Dodano 2022-02-09 15:44 przez konto usunięte
Witam. Mam problem. Co zrobić, jeśli pracownik sprzedał papierosy po cenie niższej niż na opakowaniu?
Dodano 2013-01-26 12:41 przez klaudia
Jeśli sprzedawca przy towarze sugeruje określoną cenę, a idąc do kasy żąda ceny wyższej to w takim razie mam prawo do kupna tego towaru w cenie niższej (cenie przy towarze) ?
Dodano 2021-11-14 15:30 przez MariaAnna95
Witam wszystkich. Zakładam firmę, będę na ryczałcie 3%. Teraz pytanie do was, zamawiając towar co powinnam doliczyć do ceny towaru, by przychód był w miarę korzystny? I jak obliczyć, ile będę musiała zapłacić za podatek?
Po prostu chciałabym się dowiedzieć za jaką cenę sprzedawać towar zakupiony w...
Dodano 2013-05-06 14:47 przez zimskyyy
Witam,
Ostatnio przytrafiła mi się dość niemiła sytuacja. Prowadzę wspólnie z rodzicami sklep sezonowy w miejscowości typowo turystycznej. Podczas ostatniego weekendu miałem scysję z klientką, która zrobiła mi awanturę, że sprzedaję piwo o 15 gr drożej, niż sugerowana cena detaliczna.
Pani stwierdzi...
Dodano 2013-05-12 12:33 przez bugs22
Witam,
Mam pytanie odnośnie sprzedaży towarów zakupionych we Francji. Kupuję sprzęt we Francji oczywiście bez VAT-u. Czy sprzedając go w Polsce muszę doliczyć 23% VAT-u czy mogę sprzedać po cenie zakupu + marża?
Jestem vatowcem na ryczałcie, dlatego pytam. Oczywiście sprzedając towar w cenie zawarty...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Czy poziomy sprzedaży dla różnych poziomów cen są przewidywalne? Czy szefowie sprzedaży i marketingu skazani są na zgadywanie, czy też mogą skutecznie wspomagać decyzje cenowe i z rozsądnym przybliżeniem przewidywać ich skutki dla ...
Inspekcja Handlowa skontrolowała 84 parkingi i 125 myjni samochodowych w całej Polsce. Sprawdzano, czy przedsiębiorcy w prawidłowy sposób informują klientów o cenach usług. Okazało się, że 23 proc. z nich nie robi tego właściwie.
Choć już od ponad roku funkcjonuje dyrektywa Omnibus, zjawisko oszukiwania klientów na promocjach nadal może obejmować nawet 10-15% e-handlu. Głównie dotyczy to małych i średnich podmiotów, które najmocniej odczuwają presję konkurencji, ...
Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42