2016-03-11 12:51 autor: Patryk95
2 427 odsłon
Witam!
Wczoraj zawarłem umowę przez telefon na utworzenie strony internetowej, jednak myślałem, że będę mógł w ciągu 10 dni zrezygnować z umowy ale przedsiębiorca podobno nie może.
Wczoraj do mnie zadzwoniła Pani czy chcę założyć stronę nie myślałem o tym wcześniej, przedstawiła ofertę 170zł/miesiąc od 15 czerwca bo tyle zajmie tworzenie strony. Umowa zawarta na okres 12 miesięcy. Mowie do niej, czy mogłaby zadzwonić w poniedziałek a ona na to że nie, więc po prawie godzinnej rozmowie zatwierdziłem warunki, ale za dużo ich nie słyszałem.
Mogę się jakoś z tego wyplątać do 15 marca muszę zapłacić 2 zł żeby zaczęli tworzyć stronę internetową. Nie chcę jednak tego placić, bo nie będzie mnie stać na opłatę strony internetowej, dostałem od nich fakturę proformę na kwotę 2 zł.
Druga sprawa: chciałem, żeby pani wysłała mi warunki umowy itd. na e-maila ona, że już wszystko przedstawiła jednak troszkę czytania tam było i wszystkiego pewnie nie przedstawiła. Jedak nie wiem, czy jest to tak istotne do zerwania umowy?
Poradzicie coś bo jestem załamany...
P.S. W regulaminie punkt 2.4 Każda ze Stron może bez podania powodu odstąpić od Umowy w terminie 5 (pięciu) dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, bez obowiązku zapłaty odszkodowania ani odstępnego. Oświadczenie złożone po tym terminie jest bezskuteczne (umowa pozostaje w mocy), a zamawiający zobowiązany jest do spełnienia wszystkich zobowiązań wynikających z umowy, w tym zapłaty całoĞci wynagrodzenia.
Co mam im wysłać, napisać ? Czyli mogę zrezygnować zawarcie umowy 11 marca 2016? Pierwszy raz się z taką sytuacja spotykam. Co teraz zrobić?
2016-03-11 19:13 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt
Patryk95 skomentował/a odpowiedź 2016-03-11 20:00
Witam ! oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysłałem niedawno. Wysłałem pocztą polską i mailem ale w oświadczeniu zamiast ulicy Jagiellońska wpisałem Jagielońska. Czy taka drobna literówka, czy może się to przełożyć na to, że nie przyjmą oświadczenia lub będą robić jakieś problemy ? Dopiero błąd zauważyłem po wysłaniu... Jestem bardzo młodym przedsiębiorcą i nie powiem stresuje mnie ta sytuacja bardzo
Dodano 2014-10-03 22:41 przez konto usunięte
T-Mobile podwyższył mi taryfę bez mojej wiedzy, twierdząc, że wysłał mi wcześniej o tym informację pisemnie i e-mailem. Podobno zostałem w niej poinformowany, że mogę bez konsekwencji finansowych zerwać umowę w związku z jej zmianą do dnia 1 września.
Problem w tym, że nie dostałem ani e-maila, ani ...
Dodano 2013-09-23 00:19 przez mail_leo_45
20 lutego 2012 r. kupiłam w sklepie internetowym rower magnetyczny. Rower miał służyć jako sprzęt rehabilitacyjny przy schorzeniu kęgosłupa. Już po miesiącu dały się słyszeć w czasie jego użytkowania nienaturalne dźwięki z mechanizmu napędowego, o czym zawiadomiłam sprzedawcę (mam na to dowód w kore...
Dodano 2013-07-12 09:24 przez konto usunięte
Czy mam obowiązek zapłacić za produkt odesłany po odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w zawartej umowie?
Produkt kosztował 1 zł, ale ponieważ został otworzony, to mam zapłacić 560 zł. Dodam, że w umowie jest zawarty taki punkt. Czy da się coś z tym zrobić, czy jednak będę mus...
Dodano 2016-02-18 14:55 przez konto usunięte
Byłam ostatnio na pierwszych zajęciach w jednej szkole językowej. Po pierwszych zajęciach dostaliśmy do podpisania umowę (regulamin). Podpisałam. W umowie był punkt, że uczestnik wpłacił zadatek 200 zł (tak też wpłaciłam), a resztę ma dopłacić, ale ma prawo do rezygnacji z zajęć po pierwszych zajęci...
Dodano 2016-10-11 15:10 przez kasiabbb
Witam,mam prośbę o pomoc otóż... Kupilam lodówkę za gotówkę w sklepie stacjonarnym w niedzielę, zapłaciłam również za transport i została dostarczona w środę trzy dni później. Panowie serwisanci wnieśli i podpisałam protokół, że nie ma żadnych wad widocznych, jednakże dopiero w sobotę usiłowałam ją ...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Subskrypcja pozwala na korzystanie z wielu dostępnych online usług. Wystarczy ją automatycznie opłacać co rok lub co miesiąc. Eksperci Europejskiego Centrum Konsumenckiego (ECK) zwracają jednak uwagę na fakt, że rezygnacja z tych usług ...
Jeśli przedsiębiorca oferuje bezpłatny okres próbny, który po zakończeniu automatycznie przekształca się w abonament płatny, musi poinformować klienta o jego prawie do odstąpienia od umowy w sposób jasny, zrozumiały i dokładny. W ...
Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...
24 listopada przypada tegoroczny Black Friday. Jednak już teraz sklepy proponują różnego rodzaju akcje promocyjne w ramach Black Weeks. Z tej okazji UOKiK przypomina, w jaki sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być prezentowana ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42