2016-03-11 12:51 autor: Patryk95
2 347 odsłon
Witam!
Wczoraj zawarłem umowę przez telefon na utworzenie strony internetowej, jednak myślałem, że będę mógł w ciągu 10 dni zrezygnować z umowy ale przedsiębiorca podobno nie może.
Wczoraj do mnie zadzwoniła Pani czy chcę założyć stronę nie myślałem o tym wcześniej, przedstawiła ofertę 170zł/miesiąc od 15 czerwca bo tyle zajmie tworzenie strony. Umowa zawarta na okres 12 miesięcy. Mowie do niej, czy mogłaby zadzwonić w poniedziałek a ona na to że nie, więc po prawie godzinnej rozmowie zatwierdziłem warunki, ale za dużo ich nie słyszałem.
Mogę się jakoś z tego wyplątać do 15 marca muszę zapłacić 2 zł żeby zaczęli tworzyć stronę internetową. Nie chcę jednak tego placić, bo nie będzie mnie stać na opłatę strony internetowej, dostałem od nich fakturę proformę na kwotę 2 zł.
Druga sprawa: chciałem, żeby pani wysłała mi warunki umowy itd. na e-maila ona, że już wszystko przedstawiła jednak troszkę czytania tam było i wszystkiego pewnie nie przedstawiła. Jedak nie wiem, czy jest to tak istotne do zerwania umowy?
Poradzicie coś bo jestem załamany...
P.S. W regulaminie punkt 2.4 Każda ze Stron może bez podania powodu odstąpić od Umowy w terminie 5 (pięciu) dni kalendarzowych od daty zawarcia Umowy, bez obowiązku zapłaty odszkodowania ani odstępnego. Oświadczenie złożone po tym terminie jest bezskuteczne (umowa pozostaje w mocy), a zamawiający zobowiązany jest do spełnienia wszystkich zobowiązań wynikających z umowy, w tym zapłaty całoĞci wynagrodzenia.
Co mam im wysłać, napisać ? Czyli mogę zrezygnować zawarcie umowy 11 marca 2016? Pierwszy raz się z taką sytuacja spotykam. Co teraz zrobić?
2016-03-11 19:13 autor odpowiedzi: Monika Rucka-Peryt
Patryk95 skomentował/a odpowiedź 2016-03-11 20:00
Witam ! oświadczenie o odstąpieniu od umowy wysłałem niedawno. Wysłałem pocztą polską i mailem ale w oświadczeniu zamiast ulicy Jagiellońska wpisałem Jagielońska. Czy taka drobna literówka, czy może się to przełożyć na to, że nie przyjmą oświadczenia lub będą robić jakieś problemy ? Dopiero błąd zauważyłem po wysłaniu... Jestem bardzo młodym przedsiębiorcą i nie powiem stresuje mnie ta sytuacja bardzo
Dodano 2014-10-03 22:41 przez konto usunięte
T-Mobile podwyższył mi taryfę bez mojej wiedzy, twierdząc, że wysłał mi wcześniej o tym informację pisemnie i e-mailem. Podobno zostałem w niej poinformowany, że mogę bez konsekwencji finansowych zerwać umowę w związku z jej zmianą do dnia 1 września.
Problem w tym, że nie dostałem ani e-maila, ani ...
Dodano 2013-09-23 00:19 przez mail_leo_45
20 lutego 2012 r. kupiłam w sklepie internetowym rower magnetyczny. Rower miał służyć jako sprzęt rehabilitacyjny przy schorzeniu kęgosłupa. Już po miesiącu dały się słyszeć w czasie jego użytkowania nienaturalne dźwięki z mechanizmu napędowego, o czym zawiadomiłam sprzedawcę (mam na to dowód w kore...
Dodano 2013-07-12 09:24 przez konto usunięte
Czy mam obowiązek zapłacić za produkt odesłany po odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa w zawartej umowie?
Produkt kosztował 1 zł, ale ponieważ został otworzony, to mam zapłacić 560 zł. Dodam, że w umowie jest zawarty taki punkt. Czy da się coś z tym zrobić, czy jednak będę mus...
Dodano 2016-02-18 14:55 przez konto usunięte
Byłam ostatnio na pierwszych zajęciach w jednej szkole językowej. Po pierwszych zajęciach dostaliśmy do podpisania umowę (regulamin). Podpisałam. W umowie był punkt, że uczestnik wpłacił zadatek 200 zł (tak też wpłaciłam), a resztę ma dopłacić, ale ma prawo do rezygnacji z zajęć po pierwszych zajęci...
Dodano 2016-10-11 15:10 przez kasiabbb
Witam,mam prośbę o pomoc otóż... Kupilam lodówkę za gotówkę w sklepie stacjonarnym w niedzielę, zapłaciłam również za transport i została dostarczona w środę trzy dni później. Panowie serwisanci wnieśli i podpisałam protokół, że nie ma żadnych wad widocznych, jednakże dopiero w sobotę usiłowałam ją ...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Jeśli przedsiębiorca oferuje bezpłatny okres próbny, który po zakończeniu automatycznie przekształca się w abonament płatny, musi poinformować klienta o jego prawie do odstąpienia od umowy w sposób jasny, zrozumiały i dokładny. W ...
Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...
24 listopada przypada tegoroczny Black Friday. Jednak już teraz sklepy proponują różnego rodzaju akcje promocyjne w ramach Black Weeks. Z tej okazji UOKiK przypomina, w jaki sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być prezentowana ...
1 stycznia 2023 r. wchodzi w życie wiele ważnych dla konsumentów przepisów. Zmiany dotyczą zakupów online i na wyprzedażach, reklamacji wadliwych produktów, zakupów na pokazach handlowych i wycieczkach. Oto poradnik po najważniejszych ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42