Sprawa przedstawia się następująco, proszę o szybką i odpowiedź: nie otrzymaliśmy zwrotu pieniędzy za Sylwestra, który się nie odbył.
Dodam jeszcze, że Sylwester nie odbył się z winy organizatora (negatywna opinia rady miasta w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa). Obiecany zwrot mam potwierdzony mailowo i miał odbyć się w ciągu 7 dni roboczych, licząc od 1 stycznia 2016 roku, natomiast nadal po niemalże 2 miesiącach nie otrzymałam tego zwrotu. Kontaktowałam się z organizatorem kilkukrotnie i zawsze otrzymywałam obietnicę że proszę czekać, że w ciągu 2 dni kwota 98 zł będzie zwrócona.
Moje pytanie: jak odzyskać pieniądze oraz czy jest jakaś możliwość odzyskania pieniędzy z pominięciem drogi sądowej? Czy jest jakiś sposób aby wpłynąć na organizatora i odzyskać pieniądze.
Dodano 2015-09-25 22:13 przez Bibel7
Witam,kupiłem rower carbonowy z wadą ukrytą, to znaczy mocowanie koła w tylnych widełkach jest niesymetryczne przez co koło leży w widelcu krzywo. Jest to bardo mało zauważalne lecz jest w tej klasie roweru i wydane moje pieniądze w kwocie prawie 8000 zł.Rower był sprzedawany jako używany, lecz mam ...
Dodano 2015-09-09 15:11 przez monish
Witam serdecznie,zamówiłam na allegro karykaturę. Umówiłam się z Panią, że wyśle ją w poniedziałek. Jak się okazuje wysłała ją dopiero w czwartek, prezent był potrzebny na sobotę, a dotarł do mnie dopiero w poniedziałek.Obrazek doszedł do mnie cały pognieciony i kompletnie nienadający się na prezent...
Dodano 2015-07-07 13:23 przez cicha 1789
Witam,mam takie pytanie - wczoraj zakupiłam odciągacz pokarmu (elektryczny). Użyłam go jeden raz. Czy mam prawo zwrócić taki sprzęt do sklepu, jeśli nie spełnił moich oczekiwań? Czy sprzedawca wówczas zwróci mi całą kwotę? Jeśli mam takie prawo, to proszę o podanie mi z jakiego kodeksu praw konsumen...
Dodano 2015-02-18 12:47 przez teresa53
Witam,
mam takie pytanie, mianowicie - jeśli dokonałam w sklepie płatności kartą, a okazało się że nie jest to towar o który mi chodziło (nie ten "rozmiar"), czy ekspedientka może mi zwrócić pieniądze (nie chcę wymiany na inny towar)?
Dodano 2016-09-02 20:13 przez Donia123
Kupiłam okulary korekcyjne, ale po krótkim okresie użytkowania ułamał się zausznik w oprawce. W ramach reklamacji oprawkę naprawiono - prawdopodobnie wymieniono zauszniki. Sytuacja się powtórzyła - ponownie w ramach reklamacji naprawiono oprawkę.Niestety, zausznik złamał się po raz trzeci. Tym razem...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
- Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...
Kupujesz obuwie, sprzęt RTV, czy upragnioną sofę. Dostajesz paragon. Od tej chwili dmuchasz i chuchasz i na to co kupiłeś, i na… paragon. Bo – jak informują sprzedawcy – bez paragonu o potencjalnej reklamacji możesz zapomnieć. Dlatego ...
Przedsiębiorcy nie mogą zapisywać w formularzach umów przeznaczonych dla konsumentów, że w razie rezygnacji klienta z usługi wpłacone kwoty nie podlegają zwrotowi. Za stosowanie w umowach z konsumentami postanowień, które zostały wpisane ...
Brak paragonu to utrata prawa do reklamacji? Nic bardziej błędnego. Do skorzystania z prawa reklamacji może posłużyć chociażby wydruk z historii konta bankowego, potwierdzenie płatności kartą lub dokumenty potwierdzające odbiór towaru. O ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42