Witam,
szukałam podobnych zagadnień na forum, jednak moja sytuacja jest trochę inna. Postaram się przybliżyć temat. Razem z mężem wybraliśmy się do sklepu w celu zakupienia narożnika. Po wyborze konkretnego modelu, zaakceptowaniu ceny podpisaliśmy "umowę", gdzie zawarta jest nazwa narożnika i jego cena.
Po przyjeździe do domu otrzymałam telefon ze sklepu, że nastąpiła pomyłka. Ktoś omyłkowo przykleił złą metkę na wybranym przez nas narożniku i jego cena uległa oczywiście zwiększeniu, warto dodać, że również wypoczynek nie nazywa się jak ten który został wpisany przy zamówieniu.
Teraz moje pytanie, czy mam prawo do zapłacenia niższej ceny? Nie mam żadnego zdjęcia metki, jedynie zdjęcie całego narożnika. Tak jak napisałam, zamówiony narożnik ma zupełnie inna nazwę i cenę niż ten wpisany na karcie zamówienia. Śmiem twierdzić, że tego wypoczynku z metki nawet nie ma na sklepie. Co mogę zrobić w tej sprawie? Oczywiście kaucja została wpłacona.
Oferują jej zwrot. Jednak nam podoba się narożnik, a raczej jego cena przed zmianą, a niestety tej wyższej nie akceptujemy. Co teraz? Mam jakieś prawa?
Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090
Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...
Dodano 2014-05-21 18:40 przez dekaem
Witam,
24.04.2014 kupiłem na aukcji Allegro komputer. Zgodnie z opisem, komputer nowy, pochodzący z polskiej dystrybucji, w fabrycznym opakowaniu itd. Czas czekiwania na sprzęt w opisie aukcji 14 dni.
14.05.2014 po wielu telefonach do sprzedawcy otrzymałem sprzęt. Komputer był w opakowaniu zastępczy...
Dodano 2014-01-23 16:16 przez konto usunięte
Kupiłam sukienkę w sklepie internetowym. Była za długa i krawcowa mi ją skróciła. Niestey po pierwszym praniu (w temp. niższej niż na metce), jedna strona sukienki jest krótsza. Chciałabym złożyć reklamację, ale nie wiem czy mi ją uwzględnią, bo ingerowałam w nią. Czy to prawda, że mogą nie przyjąć ...
Dodano 2016-07-27 16:19 przez konto usunięte
W sklepie Małpka Expres we Wrocławiu (ul. Niedzwiedzia 17), sprzedawca-kierownik sklepu nie przyjął zgłoszonej reklamacji 2-3 min od chwili zakupu napoju Frugo, w którym stwierdziłem przypuszczalnie obecność pleśni.Twierdził, że skoro napój został otwarty za progiem sklepu, to "mogę go sobie w dupę ...
Dodano 2016-07-21 10:32 przez konto usunięte
Witam,kupiłam na allegro rzecz dla dziecka, okazało się produktem z Chin i bałam się, że zaraz się rozleci. Zreszta na takie wyglądało. Wysłałam odstąpienie od umowy wraz z kopią faktury, ponieważ o takową poprosiłam wraz z rzeczą, którą kupiłam. Wcześniej wysłałam mailem do tej firmy odstąpienie od...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Dziś Światowy Dzień Konsumenta. Z tej okazji eksperci Intrum postanowili przyjrzeć się jednemu z najważniejszych praw konsumenta, czyli uprawnienia do zwrotu zakupionego towaru. Czy w każdej sytuacji jest to możliwe? Jak zwrócić towar ...
- Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...
Z okazji świąt Bożego Narodzenia chętnie obdarowujemy swoich bliskich i przyjaciół prezentami. Na ich zakup zostało już niewiele czasu, dlatego Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 10 porad dla wszystkich pomocników Świętego ...
Grudzień to czas wzmożonego ruchu w galeriach handlowych i większej aktywności klientów na stronach sklepów internetowych. Święta Bożego Narodzenia są doskonałą okazją do obdarowywania najbliższych upominkami. Jednak co zrobić z ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42