Witam,
zakupiłem towar. Myślałem, że w hurtowni elektrycznej, jak było na witrynie sklepu. Okazało się, że w przedsiębiorstwie handlowo-usługowym, jak jest na fakturze. Do owej hurtowni trafiłem od razu po podpisaniu umowy w ENEA i otrzymaniu warunków, jakie mają być spełnione pokazując sprzedawcy specyfikację potrzebnych mi produktów. Licząc na jego uczciwość zakupiłem wszystko co mi polecił zapewniając mnie, że mam wszystkie produkty zgodne z wymogami ENEI.
Po udaniu się na miejsce wykonywania prac ekipa fachowców elektrycznych stwierdziła, że wszystkie produkty zakupione przeze mnie w owej hurtowni są o co najmniej 300% droższe, a niżeli w jakimkolwiek sklepie elektrycznym, to skrzynka rozdzielni nie jest tą co miała być. Panowie elektrycy zakupili i zamontowali mi odpowiednią skrzynkę, a ja w tym czasie pojechałem zwrócić samą skrzynkę, inne materiały pozostawiłem aby pracownicy mogli wykonywać swoją pracę.Dodano 2013-06-05 20:01 przez zodiak
Witam,
Spotkała mnie przykra sytuacja związana z zakupem zabawki i próbą jej reklamacji. Kupiłam tzw. "kota w worku", czyli nie kazałam wyciągnąć zabawki z opakowania sugerując się opisem i zapewnieniem, że działa. Wygląd opakowania - lekko zużyty - skłonił mnie do zapytania o rabat, bezskutecznie. ...
Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090
Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...
Dodano 2013-04-12 11:20 przez konto usunięte
Czy w przypadku reklamacji towaru, który jest niezgodny z umową, sprzedawca może nie przyjąć reklamowanego produktu ze względu na brak oryginalnego opakowania?
Dodano 2018-06-21 15:41 przez Justyna
Dzień dobry,kupiłam torebkę w czerwcu, po dwóch miesiącach torebka, a dokładnie łańcuch służący jako pasek koloru srebrnego zaczął się wycierać i brudzić ubranie. Złożyłam reklamację, ale dostałam odpowiedź, że zamki i ozdoby oraz łańcuszki nie podlegają reklamacji.Proszę o odpowiedź, czy sprzedawc...
Dodano 2016-12-05 18:04 przez 89karolina
Witam,piszę z pytaniem odnośnie krzesełka do karmienia dziecka. Kupiłam je tydzień temu i po rozpakowaniu był niesamowity smród. Nie chodzi o całe krzesełko tylko poszycie, które zaznaczam jest ściągane, jest wykonane z tak jakby ceratki, łatwej do umycia. Sprzedawca zalecił wietrzenie... Wietrzę ju...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...
24 listopada przypada tegoroczny Black Friday. Jednak już teraz sklepy proponują różnego rodzaju akcje promocyjne w ramach Black Weeks. Z tej okazji UOKiK przypomina, w jaki sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być prezentowana ...
Lato to w sklepach okres wyprzedaży. Zanim ruszymy do sklepów na zakupy, powinniśmy przypomnieć sobie swoje prawa dotyczące reklamacji czy zwrotu towaru. Zebrał je UOKiK.
Reklamacja konsumencka zakupionego towaru to ważny termin dla każdego sprzedawcy. Ma obowiązek odpowiedzieć na reklamację konsumenta w terminie 14 dni, a brak reakcji może być dla niego bardzo bolesny.
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42