Witam,
mam pytanie dotyczące zwrotu kosztów przesyłki za pobraniem. W dniu 13 X br wysłałam firmą kurierską DPD przesyłkę za pobraniem. Odbiorca przesyłki otrzymał ją w dniu 15 X br. i uiścił kwotę do zapłaty przy odbiorze.
Czy jest to zgodne z prawem, że na dzień dzisiejszy, tj. 20 X br. ja nie mogę się doprosić przesłania pieniędzy od firmy kurierskiej DPD tylko mi każą czekać? Czy mają prawo tyle czasu przetrzymywać moje pieniądze?
Dodano 2013-07-09 15:41 przez malinka23456
Kto ponosi koszty odesłania towaru na gwarancję?
Dodano 2017-06-08 13:00 przez konto usunięte
Witam,gdzie złożyć skargę na firmę kurierską, która przekazała moje dane osobowe, w tym pesel innej osobie? W wyniku pomyłki pracownika firmy kurierskiej moje dane osobowe otrzymała nieznana mi firma, a ja otrzymałam dane osobowe innej nieznanej mi osoby.
Dodano 2013-01-14 14:34 przez Piotr_ZET
Kto ponosi koszty zwrotu towaru, jeśli był on wadliwy? Nie muszę chyba dodawać, że sprzedawca zrzuca to na mnie...
Dodano 2013-08-22 11:07 przez anaisanna
Witam,
Jeśli faktura była wystawiona: za pobraniem i tak też wyszła paczka, a klient żąda potwierdzenia, że za towar zapłacił - co należy mu wystawić? Również KP? Przelew otrzymaliśmy oczywiście od kuriera.
Dodano 2014-04-07 13:10 przez konto usunięte
Witam,
mam pytanie, dotyczące naliczania podaktu VAT przy wewnątrzwspólnotowej dostawie towaru. Firma znajduje się w Polsce, wysyłka towarów do Niemiec, przez niemiecką firmę kurierską.
Kurier podaje, że koszty wysyłki są nieopodatkowane. Czy w takim razie naliczam do kosztów wysyłki 23% polskiego ...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Towar zakupiony w sklepie internetowym można zwrócić, nie podając przy tym przyczyny. Problem w tym, że okres odstąpienia od umowy na terenie Unii nie jest jednakowy. W zależności od kraju wynosi od 7 do 14 dni. Wkrótce ma to się jednak ...
Jeśli konsument, który zrobił zakupy w sklepie internetowym, zrezygnuje z nich i odeśle towar, trzeba mu oddać nie tylko zapłaconą cenę, ale też zwrócić poniesione przez niego koszty przesyłki. Konsument pokrywa natomiast koszty ...
Dnia 15 kwietnia 2010 roku Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej (dalej "ETS") orzekł, iż koszty wysyłki towaru nie powinny obciążać konsumenta, który odstępuje od umowy zawartej z przedsiębiorcą na odległość. Innymi słowy, w ...
Kupujących w sieci jest coraz więcej. Zakupy przez Internet są bowiem z reguły tańsze i wygodniejsze. Popijając w fotelu kawę i relaksując się można wybrać spośród szerokiej oferty produktów ten, który najbardziej przypada nam do ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42