Witam,
dokonałem zakupu 200 sztuk alkomatów w sklepie internetowym w cenie 1,40 zł za sztukę. Dostałem potwierdzenie zakupu, pieniądze przelałem na konto firmy, po kilku godzinach sprzedający odstąpił od umowy sprzedaży informując mnie, że pomyłkowo została wprowadzona błędna cena towaru i towar nie zostanie mi wysłany.
Dodam, że w regulaminie sklepu jest napisane, że cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez klienta zamówienia i klient, przesyłając do sklepu zamówienie, składa ofertę zawarcia umowy sprzedaży zamawianych towarów lub usług ze sklepem. Wysłane przez sklep potwierdzenie przyjęcia zamówienia na podany przez klienta adres e-mail stanowi oświadczenie o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej. Co mogę w tym przypadku zrobić? Czy mam jakieś szanse na otrzymanie kupionego towaru?
Dodano 2015-05-19 18:42 przez konto usunięte
Czy jako firma mam prawo do anulowania zamówienia, jeśli towar do mnie nie został wysłany? Konkretnie chodzi o zamówione opony do samochodów dostawczych. 08.05 (piątek, godz. 23.25) złożyłem zamówienie w sklepie internetowym, 09.05 (sobota) zostało ono przyjęte do realizacji, a 11.05 (poniedziałek ...
Dodano 2014-06-18 14:39 przez konto usunięte
Mam następujący problem - sprzedałam za pośrednictwem allegro (prowadzę sklep internetowy) nowy rowerek biegowy. W opisie były podane wszystkie parametry, w tym wysokość rowerka. 10.06 sprzedałam rowerek - odbiór osobisty. 18.06, czyli dzisiaj zadzwoniła do mnie kupująca z pytaniem, kiedy może zwróc...
Dodano 2013-06-05 20:01 przez zodiak
Witam,
Spotkała mnie przykra sytuacja związana z zakupem zabawki i próbą jej reklamacji. Kupiłam tzw. "kota w worku", czyli nie kazałam wyciągnąć zabawki z opakowania sugerując się opisem i zapewnieniem, że działa. Wygląd opakowania - lekko zużyty - skłonił mnie do zapytania o rabat, bezskutecznie. ...
Dodano 2015-01-09 19:34 przez jarek1973-g
Witam,
zakupiłem towar. Myślałem, że w hurtowni elektrycznej, jak było na witrynie sklepu. Okazało się, że w przedsiębiorstwie handlowo-usługowym, jak jest na fakturze. Do owej hurtowni trafiłem od razu po podpisaniu umowy w ENEA i otrzymaniu warunków, jakie mają być spełnione pokazując sprzedawcy s...
Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090
Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Wiosną ubiegłego roku do Trybunału Sprawiedliwości Unii Europejskiej wpłynął wniosek, który ma rozstrzygnąć, czy produkty z jednego kraju, mogą być sprzedawane do innego - o bardziej zaostrzonych przepisach. - To sytuacja, skomplikowana ...
W tradycyjny Black Friday i Cyber Monday wchodzimy z nowymi regulacjami Dyrektywy Omnibus, obowiązującymi od 1 stycznia 2023 roku. Te nowe przepisy dotyczące promocji wymagają uwagi zarówno od konsumentów, jak i przedsiębiorców. Przed ...
Trzy unijne dyrektywy – 2019/770 (dyrektywa cyfrowa), 2019/771 (dyrektywa towarowa) oraz 2019/2161 (dyrektywa Omnibus) mają zostać implementowane do polskiego prawa w najbliższym miesiącu. Dotyczą one szeregu kwestii, w szczególności ...
Przedsiębiorcy prowadzący sklepy internetowe, zwłaszcza ci działający na szerszą skalę, powinni zapewnić wystarczającą dostępność sprzedawanych towarów. W praktyce niejednokrotnie zdarza się, że konsument zamówił określone towary, ...
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42