Witam
Mój problem związany jest z reklamacją towaru (części komputerowej) otóż zareklamowałem płytę główną w prywatnym sklepie komputerowym- po tygodniu reklamacja została uznana ale jedyne co słysze (po miesiącu czekania ) to to ze mój sprzęt jest nadal w serwisie i musze czekać az zostanie wysłany do siedziby sklepu. W związku z tym mam pytanie jak długo mogą przetrzymywać mój sprzęt za nim będę mógł zażądać zwrotu pieniędzy za towar ?? /na stronie internetowej sklepu w regulaminie nie ma na ten temat żadnej informacji./2008-05-06 16:49 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy
2008-08-07 12:41 autor odpowiedzi: konto usunięte
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2019-09-26 19:26
2016-07-22 10:42