eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPoradyPrawoPrawo konsumenckiePrawa konsumenta, reklamacja


2008-05-06 09:41 autor: Filox

2 488 odsłon

Prawa konsumenta, reklamacja

Witam

Mój problem związany jest z reklamacją towaru (części komputerowej) otóż zareklamowałem płytę główną w prywatnym sklepie komputerowym- po tygodniu reklamacja została uznana ale jedyne co słysze (po miesiącu czekania ) to to ze mój sprzęt jest nadal w serwisie i musze czekać az zostanie wysłany do siedziby sklepu. W związku z tym mam pytanie jak długo mogą przetrzymywać mój sprzęt za nim będę mógł zażądać zwrotu pieniędzy za towar ?? /na stronie internetowej sklepu w regulaminie nie ma na ten temat żadnej informacji./

[ porady z tej kategorii ]

UDZIELONE ODPOWIEDZI

  • 2008-05-06 16:49 autor odpowiedzi: eGospodarka.pl - Dział Podatkowy

    a jak to jest zapisane w warunkach gwarancyjnych?

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz

  • 2008-08-07 12:41 autor odpowiedzi: konto usunięte

    Na karcie gwarancyjnej musi widnieć zapis w jakim terminie serwis zobowiązuje się do naprawy sprzętu. Niekiedy jednak ten czas może sie wydłużyć, ale czas ten musi być podany jako nowy termin do upływu terminu podanego na karcie gwarancyjnej. Tzn. jeżeli do serwisu sprzęt dojechał np. 3 stycznia, a czas na naprawę mają 21 dni, to muszą wysłać go spowrotem do 24 stycznia. Jeśli zaś muszą czegać na części sprowadzane zza granicy, to do 24 stycznia mają obowiązek poinformować Cie poprzez sprzedawcę o nowym terminie odesłania sprzętu, więc dowiedz się kiedy sprzęt do Ciebie wróci, a jeśli nie będą w stanie Ci odpowiedzieć - żadaj fabrycznie nowego zamiennika lub zwrotu kosztów w takiej kwocie, jaką zapłaciłeś choćby to było zakupione nawet 2 razy drożej niż obecna cena sugerowana przez producenta

    Oceń odpowiedź 0 0

    skomentuj | odpowiedz


DODAJ ODPOWIEDŹ:

Powiadom mnie emailem, gdy ktoś jeszcze odpowie na to pytanie

Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.



Porady - pytania i odpowiedzi

Szukaj pytań i odpowiedzi



Zadaj pytanie

Nie możesz znaleźć odpowiedzi? Zadaj pytanie w kategorii Prawo konsumenckie

Eksperci radzą

Ostatnio udzielone odpowiedzi

Tematy