2011-02-13 12:18 autor: konto usunięte
2 073 odsłon
Witam chciałabym zasięgnąć porady odnośnie dalszych konsekwencji związanych z tematem:
Ja towar wysłałam 18.01.2011, będąc pewna że dotarł poprosiłam o podsumowanie transakcji komentarzem...wtedy to owa Pani dopiero odpisała dnia 27.01.2011, że towaru nie otrzymała (dla mnie po takim upływie czasu od transakcji Pani już dawno powinna zaniepokojona dzwonić, pisać...a tu cisza - tak chyba zaniepokojeni brakiem towaru nie reagują!?!?!)!!! Kolejna reakcja Pani związana z tym, że towar nie dotarł i drugi mail dotarł do mnie dopiero wczoraj, tj. 12.02.2011 (jakoś podejrzanie cierpliwie ta Kobieta czekała za listem...dla mnie ta cisza jest bardzo wymowna!!!)!!! Za to w mailu śladu po cierpliwości nie było...Pani napisała, że towaru nie ma i że albo dobrowolnie oddam pieniądze, albo sprawa będzie podsumowana negatywem i rozwiązana w inny sposób (odbieram to jako groźbę i przymus...a tak uczciwie się nie postępuje!) I negatyw się pojawił oraz sprawa została zgłoszona jako spór do allegro!!! Ja mając czyste sumienie i pewność, że towar poszedł...sama wysyłałam!!!...nie zwrócę tych pieniędzy - bo to byłoby tak jakbym przyznałą się do winy!!! Natomiast za ewentualne błędy poczty, czy fakt że Pani nie odebrała ewentualnie towaru osobiście (bo tłumaczy fakt nie zainterersowania się sprawą wyjazdem za granicę...a przecież ktoś nieupoważniony "nawet z rodziny" mógł odebrać ten towar i przywłaszczyć go sobie!!!) także nie będę i nie mogę odpowiadać!!! Proszę o porady odnośnie takiego obrotu spraw, jak przebiega taki spór, jak go rozwiązać ażebym to ja uczciwa nie była pokrzywdzona i aby sprawiedliwość była górą? Dzięki za pomoc...każdą! Pozdrawiam!2012-06-06 11:11 autor odpowiedzi: konto usunięte
Witam,
czy ma Pani jakiekolwiek potwierdzenie, iż przesyłka została nadana? Ostatecznie można wszczynać procedurę reklamacyjną na poczcie.
czy ma Pani jakikolwiek ślad wysyłki- choćby maila do klienta, że wysyła Pani w danym dniu?
Zgodnie z przepisami w przypadku sprzedaży na odległość konsument ma 10 dni na odstąpienie od umowy. Widząc daty, które Pani podała termin rekacji klienta był spóźniony w sytuacji, gdyby był zainteresowany takim rozwiązaniem.
Czy jest Pani w stanie dowieść jakimikolwiek środkami, iż towar został wysłany (nawet świadkami)?
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2019-11-28 15:05
2017-04-26 12:50