W styczniu 2010 r., zakupiłem jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą część zamienną do samochodu, na którą otrzymałem fakturę.. Montaż powierzyłem autoryzowanej stacji obsługi i również otrzymałem fakturę. Po miesiącu część uległa awarii. Pytania:
1. Czy mogę zareklamować część zamienną na podstawie przepisów o rękojmi? 2. Czy mogę dochodzić od sprzedawcy wadliwej części również zwrotu kosztów robocizny, bo w przypadku uznania wady części zamiennej / w co nie wątpię/ będę zmuszony ponownie zapłacić za robociznę, gdyż wymiana części wymaga demontażu skrzyni przekładniowej? 3. Jeśli tak, to na jakiej podstawie?Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2019-11-28 15:05
2017-04-26 12:50