2013-06-17 16:52 autor: kilap
2 053 odsłon
Witam, padłam ofiarą oszustwa przez firmę plikostrata. Proszę o pomoc chcą wyciągnąć odemnie 96 zł. Dostałam od nich taką informację:
Szanowna Pani,
Serdecznie dziękujemy za zamówienie pakietu podstawowego usługi Plikostrada.
W dniu 26.05.2013 o godzinie 14:28:31 przy użyciu komputera o adresie fizycznym IP podali numer, zawarła Pani umowę o świadczenie usługi Plikostrada w pakiecie podstawowym, obejmującym dwunastomiesięczny dostęp do serwerów sieci Usenet z łącznym limitem transferu danych wynoszącym 122 GB.
Fakt, iż nie odstąpiła Pani od umowy w terminie pierwszych 14 dni od jej zawarcia, świadczy o tym, iż nasza usługa musiała spełnić Pani oczekiwania. Zapewniamy, iż dołożymy najwyższych starań aby zamówiona usługa była świadczona bez zakłóceń przez cały okres obowiązywania umowy.
Przypominamy, iż w zamian za udostępnioną usługę, zobowiązała się Pani do uiszczenia jednorazowej opłaty abonamentowej w wysokości 96 złotych.
Prosimy o uregulowanie należności na poczcie lub poprzez przelew bankowy, w terminie do dnia 20.06.2013, podając następujące dane odbiorcy:
Nazwa odbiorcy: Smart Tech Connect Ltd.
Adres odbiorcy: P.O. Box 450676, Dubaj, ZEA
Rachunek bankowy odbiorcy w Polsce: 80 1750 1312 6860 1000 0031 9048
Tytuł płatności: Opłata za abonament 12 miesięcy - 0031 9048
Kwota: 96 PLN
Gotowy blankiet wpłaty można wygenerować pod adresem
W przypadku pytań prosimy o kontakt poprzez wysłanie wiadomości na adres e-mail pomoc@plikostrada.pl albo telefonicznie pod numer 70 838 85 88*(od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 - 17:00).
Życzymy udanego korzystania z udostępnionej usługi.
Z pozdrowieniami,
Zespół Plikostrada.pl
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
2020-07-30 19:30
2019-11-18 18:17