Kto odpowiada za wprowadzenie w błąd/niedoinformowanie klienta? Telemarketer czy firma?
2013-05-15 12:18 autor odpowiedzi: Brykczyńscy i Partnerzy Adwokacka Spółka Partnerska
Jakub Brykczyński tel. 606 101 482 || Anna Brykczyńska tel. 606 717 929
Dodano 2014-03-01 13:38 przez skierniak1
Witam!
Mam problem po podpisaniu umowy z bankiem, który związał się ze spółką. Chodzi mi tu konkretnie o usługę spółki Money. Przedstawili mi swoją ofertę telefoniczną, niezbyt dobrze wyjaśnili na czym ta usługa polega, a nawet z konkretnymi sprawami wprowadzili mnie w błąd! Po podpisaniu umowy prze...
Dodano 2016-03-11 12:51 przez Patryk95
Witam!Wczoraj zawarłem umowę przez telefon na utworzenie strony internetowej, jednak myślałem, że będę mógł w ciągu 10 dni zrezygnować z umowy ale przedsiębiorca podobno nie może.Wczoraj do mnie zadzwoniła Pani czy chcę założyć stronę nie myślałem o tym wcześniej, przedstawiła ofertę 170zł/miesiąc o...
Dodano 2016-07-23 23:57 przez kamikia
Witam,kupiłam na stronie internetowej pewnego sklepu fotelik samochodowy. Opis nie informował, iż fotelik jest sprzedawany bez bazy isofix, która również widniała na zdjęciu. Dodatkowo widniała informacja, iż jest to fotelik mocowany za pomocą systemu isofix (bez informacji o koniecznym dodatkowym z...
Dodano 2013-04-12 11:20 przez konto usunięte
Czy w przypadku reklamacji towaru, który jest niezgodny z umową, sprzedawca może nie przyjąć reklamowanego produktu ze względu na brak oryginalnego opakowania?
Dodano 2013-02-27 08:34 przez konto usunięte
Czy osoba, która sprzedaje towar w komisie odpowiada za wady sprzętu tam kupionego?
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
- Po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się - brzmi znajomo? Ograniczanie odpowiedzialności sprzedawcy i naruszanie terminów dotyczących zgłaszania zastrzeżeń odnośnie zakupionego towaru - to przykłady niezgodnych z prawem praktyk ...
Kupujesz obuwie, sprzęt RTV, czy upragnioną sofę. Dostajesz paragon. Od tej chwili dmuchasz i chuchasz i na to co kupiłeś, i na… paragon. Bo – jak informują sprzedawcy – bez paragonu o potencjalnej reklamacji możesz zapomnieć. Dlatego ...
Brak paragonu to utrata prawa do reklamacji? Nic bardziej błędnego. Do skorzystania z prawa reklamacji może posłużyć chociażby wydruk z historii konta bankowego, potwierdzenie płatności kartą lub dokumenty potwierdzające odbiór towaru. O ...
Prezes UOKiK sprawdzi, czy jednodniowe akcje promocyjne - "Specjalna Środa" i "Walentynkowa Środa" zorganizowane przez sklepy Biedronka 31 stycznia i 14 lutego 2024 roku, nie naruszyły zbiorowych interesów konsumentów.
2020-07-30 19:30
2019-11-18 18:17