2018-09-09 01:45 autor: SwiadomyObywatel
1 701 odsłon
Kupiłem przedmiot na znanym ogolnopolskim portalu z dostawą własną sprzedającego (nie kurierem). W rażący sposób naruszył zasadę swojego regulaminu, dotycząca tej właśnie dostawy, ponieważ nie dostarczył towaru w wyznaczonym przez samego siebie terminie.
Dodatkowo kupując (jednocześnie zgadzając się z regulaminem z góry narzuconym przez sprzedającego), ten przedmiot byłem świadomy, że muszę zapewnić odpowiednią ilość osób do wnoszenia, bo kierowca jedzie sam i nie ma obowiązku wnosić do mieszkania. Ten sam kierowca zadzwonił punktualnie o godzinie dostawy, że nie dotrze na czas (wcześniej brak informacji o tym fakcie zarówno od firmy jak i od kierowcy, a ja przygotowany z ludźmi do wnoszenia, bo tak jest napisane w regulaminie).
Mieszkam w bloku i przyjazd z zaproponowanym przez tego Pana poślizgiem wiązałby się z naruszaniem ciszy nocnej we wspólnocie, a nadal nie miałem gwarancji czy faktycznie przyjedzie tak jak mowi, więc oczywiście odmówiłem przyjazdu. Kierowca zaczął straszyć regulaminem i poniesieniem kosztów kolejnej dostawy, że teraz nie wiadomo, kiedy przyjedzie następnym razem.
Nie wiem co dalej, ponieważ podany na aukcji czas realizacji jeszcze nie upłynął, ale jak mam informacje mailowe i smsowe o dacie i godzinie dostawy, z której jak wyżej pisałem się nie wywiązali, to co dalej? Faktem jest to, że po informacji o dacie i godzinie dostawy dostosowałem swój dzień pod odbiór towaru, a zostałem wystawiony.
Na sam koniec muszę dodać, że jestem pod opieką dwóch różnych specjalistów (jeden od ponad 4 lat, a drugi prawie rok) i w obu dolegliwościach (jedna nieuleczalna) główna rolę odgrywa stres. Użyłem opcji kup teraz i zapłaciłem za wszystko z góry.
Proszę o pomoc w tej sprawie.
Z góry dziękuję
Dodano 2017-09-18 21:08 przez konto usunięte
Czy sprzedawca może odmówić zwrotu pieniędzy klientowi za dokonane przez konsumenta naturalne uszkodzenia towaru związane z jego 3-miesięcznym użytkowaniem? Klient dostarcza towar nieustannie szukając przysłowiowej "dziury w całym", za każdym razem wpływając na to aby nastąpił zwrot pieniędzy.
Dodano 2016-10-11 15:10 przez kasiabbb
Witam,mam prośbę o pomoc otóż... Kupilam lodówkę za gotówkę w sklepie stacjonarnym w niedzielę, zapłaciłam również za transport i została dostarczona w środę trzy dni później. Panowie serwisanci wnieśli i podpisałam protokół, że nie ma żadnych wad widocznych, jednakże dopiero w sobotę usiłowałam ją ...
Dodano 2015-01-09 19:34 przez jarek1973-g
Witam,
zakupiłem towar. Myślałem, że w hurtowni elektrycznej, jak było na witrynie sklepu. Okazało się, że w przedsiębiorstwie handlowo-usługowym, jak jest na fakturze. Do owej hurtowni trafiłem od razu po podpisaniu umowy w ENEA i otrzymaniu warunków, jakie mają być spełnione pokazując sprzedawcy s...
Dodano 2014-11-14 15:13 przez ela8090
Prowadzę działalność usługi transportowe. Zakupiłem akumulator do samochodu ciężarowego i oddałem do reklamacji, ale stwierdzili, że jest dobry na gwarancji nie otwierając go nawet. Niestety usterka pojawiała się dalej, więc zaniosłem go do punktu zakupu i tam pracownik stwierdził, że posiada wadę n...
Dodano 2020-03-26 12:12 przez Dżordż
Witam,w skrócie, zamówiłem w pewnym sklepie meble na kwotę 3000 zł, wpłacając zaliczkę w wysokości 1500 zł. Termin realizacji był określony na początek lutego, a meble dopiero co przyjechały do sklepu. Nie udało mi się porozumieć ze sklepem ani w formie dialogu, ani przez BOK co do rekompensaty w zw...
Publikowane w serwisie porady mają charakter edukacyjny i nie mogą być traktowane jako profesjonalne konsultacje dotyczące konkretnych przypadków. Redakcja ani wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności za skutki wykorzystania zamieszczanych porad.
Black Friday, Black Week, Cyber Monday... W te dni ogarnia nas zakupowe szaleństwo. Poszukując jak najatrakcyjniejszych cen możemy jednak wpaść w niejedną pułapkę. Europejskie Centrum Konsumenckie przygotowało 7 porad dla kupujących i ...
24 listopada przypada tegoroczny Black Friday. Jednak już teraz sklepy proponują różnego rodzaju akcje promocyjne w ramach Black Weeks. Z tej okazji UOKiK przypomina, w jaki sposób zgodnie z obowiązującymi przepisami powinna być prezentowana ...
1 stycznia 2023 r. wchodzi w życie wiele ważnych dla konsumentów przepisów. Zmiany dotyczą zakupów online i na wyprzedażach, reklamacji wadliwych produktów, zakupów na pokazach handlowych i wycieczkach. Oto poradnik po najważniejszych ...
Reklamacja konsumencka zakupionego towaru to ważny termin dla każdego sprzedawcy. Ma obowiązek odpowiedzieć na reklamację konsumenta w terminie 14 dni, a brak reakcji może być dla niego bardzo bolesny.
2020-07-30 19:30
2019-11-18 18:17